Hodnocení kvality vysokoškolského vzdělávání: srovnání České republiky a Kazachstánu
The Evaluation of University Education Quality: The Comparison of the Czech Republic and Kazakhstan
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/170411Identifikátory
SIS: 68868
Kolekce
- Kvalifikační práce [17632]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Veselý, Arnošt
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Veřejná a sociální politika
Katedra / ústav / klinika
Katedra veřejné a sociální politiky
Datum obhajoby
29. 1. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Vzdělávání, Vysokoškolské vzdělávání, Kvalita, Zajištění kvality, Akreditace, Vzdělávací program, Konečné výsledky učení, Boloňský proces, StandardyKlíčová slova (anglicky)
Education, Higher education, Quality, Quality assurance, Accreditation, Program of study, Learning outcomes, Bologna process, StandardsDiplomová práce "Hodnocení kvality vysokoškolského vzdělávání: srovnání České republiky a Kazachstánu" pojednává o systému hodnocení kvality v oblasti vysokoškolského vzdělávání v České republice a v Kazachstánu. Byla provedena kvalitativní analýza dokumentů v oblasti zajištění kvality vzdělávání, také vnitřního a vnějšího hodnocení kvality vysokoškolského vzdělávání a analýza aktérů. Na konci analýzy jsou nabízena doporučení pro centrální úroveň a síť vysokých škol.
The thesis "The Evaluation of University Education Quality: The Comparison of the Czech Republic and Kazakhstan" disputes about quality evaluation system in university education area in the Czech Republic and Kazakhstan. During the elaboration of this thesis several analyses were made: the qualitative analysis of the documents from the area of education quality assurance; analysis of the internal and external evaluation of university education quality and the analysis of actors. In conclusion are presented the recommendations for governmental level of decision making process and the university network.