Kázeň a začínající učitel
Discipline and the beginning teacher
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/170102Identifiers
Study Information System: 212701
Collections
- Kvalifikační práce [19160]
Author
Advisor
Referee
Blažková, Veronika
Faculty / Institute
Faculty of Education
Discipline
Information Technology Oriented at Education - Pedagogy
Department
Information is unavailable
Date of defense
10. 9. 2020
Publisher
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaLanguage
Czech
Grade
Very good
Keywords (Czech)
Začínající učitel, profese učitele, učitel, uvádějící učitel, kázeň, nekázeň, problémy začínajícího učiteleKeywords (English)
beginning teacher, proffesion of teacher, teacher, state teacher, discipline, indiscipline, problems of beginning teacherCitace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Osobnost učitele v pojetí studentů
Defence status: DEFENDEDSvobodová, Ludmila (Univerzita Karlova, Husitská teologická fakulta, 2019)Date of defense: 24. 9. 2019The Master thesis with the name "Personality of a Teacher in Students' Perception" is divided into two parts - a theoretical part and a practical part. The theoretical part is divided into four chapters. The first chapter ... -
Přínosy a rizika otevření profese učitele na základních školách jedincům bez pedagogického vzdělání
Defence status: DEFENDEDKučerová, Martina (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2022)Date of defense: 7. 9. 2022The aim of this diploma thesis is to analyse the issue of teaching as a profession in the conditions of current changes in education and to describe the current situation in the field of personnel provision of education ... -
Třídní učitel a výběr pedagogů na tuto pozici v podmínkách základní školy
Defence status: DEFENDEDHoráček, Stanislav (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2014)Date of defense: 9. 9. 2014Tato práce představuje kritéria výběru vhodného kandidáta na pozici třídního učitele základní školy, na podkladě provedené analýzy různých zdrojů informací. Rozebírá poznatky o školní třídě, možných třídnických hodinách, ...