Zobrazit minimální záznam

Motivation programme for teachers in a language school
dc.contributor.advisorTureckiová, Michaela
dc.creatorChloubová, Šimona
dc.date.accessioned2017-04-11T11:24:44Z
dc.date.available2017-04-11T11:24:44Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/16013
dc.description.abstractTato práce se zaměřuje na oblast motivačních programů, na základě různých motivačních teorií, ze kterých vychází. V první části se snažím vymezit pojem motivace, vysvětlit související pojmy a uvádím zde i dělení motivace. Za důležité považuji rozdělení faktorů na motivační a demotivační, které vychází z Herzbergovy motivační teorie. O tyto faktory se opírá další část práce, kde jsou charakterizovány motivační programy v oblastech odměňování a uznání, obohacování práce, zapojování a participace, vzdělávání a rozvoje a snižování demotivace. U všech programů se pokouším zamýšlet se nad jejich teoretickými zdroji, kladnými a zápornými stranami. V druhé části práce vytvářím konkrétní rámec motivačního programu v návaznosti na teoretickou část. Zamýšlím se nad tím, jaké typy programů a v jaké podobě je možné využít ve specifickém prostředí konkrétní jazykové školy. Program je orientován na lektory. Přínosem práce by měl být zejména souhrn různých oblastí motivačních programů a jejich teoretických základů.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis is focused on the area of motivation programmes based on different motivation theories. In the first part I try to define the concept of motivation, explain the related concepts and I also mention the division of motivation. I consider the division of motivational and demotivational (Herzberg motivation theory) factors particularly important. The next part is based on these factors. It describes motivation programmes in areas of remuneration and appreciation, job enrichment, employee involvement and participation, employee education and development and reducing demotivation. For all programmes I try to find their theoretical sources and positive and negative sides. In the second part I create a specific frame of a motivation programme concurring to the theoretical part. I think about which types of programmes in which form can be used in the specific environment of a language school. The programme is designed for teachers. The contribution of this thesis should be especially the summary of different areas of motivation programmes and their theoretical basis.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleMotivační program pro lektory v jazykové školecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-06-24
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId60669
dc.title.translatedMotivation programme for teachers in a language schoolen_US
dc.contributor.refereeNováková, Kamila
dc.identifier.aleph001007460
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce se zaměřuje na oblast motivačních programů, na základě různých motivačních teorií, ze kterých vychází. V první části se snažím vymezit pojem motivace, vysvětlit související pojmy a uvádím zde i dělení motivace. Za důležité považuji rozdělení faktorů na motivační a demotivační, které vychází z Herzbergovy motivační teorie. O tyto faktory se opírá další část práce, kde jsou charakterizovány motivační programy v oblastech odměňování a uznání, obohacování práce, zapojování a participace, vzdělávání a rozvoje a snižování demotivace. U všech programů se pokouším zamýšlet se nad jejich teoretickými zdroji, kladnými a zápornými stranami. V druhé části práce vytvářím konkrétní rámec motivačního programu v návaznosti na teoretickou část. Zamýšlím se nad tím, jaké typy programů a v jaké podobě je možné využít ve specifickém prostředí konkrétní jazykové školy. Program je orientován na lektory. Přínosem práce by měl být zejména souhrn různých oblastí motivačních programů a jejich teoretických základů.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis is focused on the area of motivation programmes based on different motivation theories. In the first part I try to define the concept of motivation, explain the related concepts and I also mention the division of motivation. I consider the division of motivational and demotivational (Herzberg motivation theory) factors particularly important. The next part is based on these factors. It describes motivation programmes in areas of remuneration and appreciation, job enrichment, employee involvement and participation, employee education and development and reducing demotivation. For all programmes I try to find their theoretical sources and positive and negative sides. In the second part I create a specific frame of a motivation programme concurring to the theoretical part. I think about which types of programmes in which form can be used in the specific environment of a language school. The programme is designed for teachers. The contribution of this thesis should be especially the summary of different areas of motivation programmes and their theoretical basis.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.identifier.lisID990010074600106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV