Zobrazit minimální záznam

Employer branding
dc.contributor.advisorKocianová, Renata
dc.creatorMičková, Kateřina
dc.date.accessioned2017-04-11T11:22:51Z
dc.date.available2017-04-11T11:22:51Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/16004
dc.description.abstractV České republice i v zahraničí je poptávka po kvalifikovaných zaměstnancích vyšší, než je jejich množství na trhu práce. Poptávka po specifických znalostech a dovednostech zaměstnanců, spolu s vyšším počtem pracovních míst celkově, způsobují, že nábor a udržení zaměstnanců se stávají náročnějším a dražším, než kdy dříve. Pesonální marketing je považován za možnou odpověď na tuto novou výzvu. Tento mezinárodní koncept se zaměřuje na budování zaměstnanecké značky - což je v podstatě představa zaměstnanců a uchazečů o konkrétní společnosti jako o zaměstnavateli. Aby společnost vybudovala silnou zaměstnavatelskou značku, je důležité komunikovat, čím je konkrétní společnost vyjímečná a proč právě ona je skvělým zaměstnavatelem. Při aplikaci personálního marketingu je nutné se zaměřit nejen na nábor, ale také na práci se stávajícími zaměstnanci. V této práci se věnuji oblastem, kterých se personální marketing v podniku dotýká (nábor a retence zaměstnanců) spolu s popisem jejich konkrétního pojetí v koncepci personálního marketingu.cs_CZ
dc.description.abstractThe demand for qualified employees is higher then the offering, both in Czech republic and internationally. Demand for specific skills, in addition to a greater demand for workforce generally, is making employee recruitment and retention much more difficult and expensive. Employer Branding claims to be an answer to this new challenge. This international concept focuses on developing an "employer brand" - mental image of a company as an employer. To achieve this, it is necessary to demonstrate what is specific and great about your company. Critical to succes of an Employment branding strategy is to focus both on labor market as well as current employees. In this thesis I describe recruitment and employee retention as they are perceived by the Employment branding concept.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titlePersonální marketingcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-06-23
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId60599
dc.title.translatedEmployer brandingen_US
dc.contributor.refereeŠerák, Michal
dc.identifier.aleph001099418
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csV České republice i v zahraničí je poptávka po kvalifikovaných zaměstnancích vyšší, než je jejich množství na trhu práce. Poptávka po specifických znalostech a dovednostech zaměstnanců, spolu s vyšším počtem pracovních míst celkově, způsobují, že nábor a udržení zaměstnanců se stávají náročnějším a dražším, než kdy dříve. Pesonální marketing je považován za možnou odpověď na tuto novou výzvu. Tento mezinárodní koncept se zaměřuje na budování zaměstnanecké značky - což je v podstatě představa zaměstnanců a uchazečů o konkrétní společnosti jako o zaměstnavateli. Aby společnost vybudovala silnou zaměstnavatelskou značku, je důležité komunikovat, čím je konkrétní společnost vyjímečná a proč právě ona je skvělým zaměstnavatelem. Při aplikaci personálního marketingu je nutné se zaměřit nejen na nábor, ale také na práci se stávajícími zaměstnanci. V této práci se věnuji oblastem, kterých se personální marketing v podniku dotýká (nábor a retence zaměstnanců) spolu s popisem jejich konkrétního pojetí v koncepci personálního marketingu.cs_CZ
uk.abstract.enThe demand for qualified employees is higher then the offering, both in Czech republic and internationally. Demand for specific skills, in addition to a greater demand for workforce generally, is making employee recruitment and retention much more difficult and expensive. Employer Branding claims to be an answer to this new challenge. This international concept focuses on developing an "employer brand" - mental image of a company as an employer. To achieve this, it is necessary to demonstrate what is specific and great about your company. Critical to succes of an Employment branding strategy is to focus both on labor market as well as current employees. In this thesis I describe recruitment and employee retention as they are perceived by the Employment branding concept.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.identifier.lisID990010994180106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV