Zobrazit minimální záznam

City-building game
dc.contributor.advisorMalenko, Jaromír
dc.creatorHejda, Benjamin
dc.date.accessioned2017-04-11T10:53:37Z
dc.date.available2017-04-11T10:53:37Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/15870
dc.description.abstractPředložená práce popisuje program Damoklv meč, což je hra z kategorie budovatelských strategií, kde úkolem hráče je co nejlépe pečovat o svěřené město a lidi v něm. Těžištěm práce bylo navrhnout a implementovat způsob ovládání, který by umožnil podrobně a přitom efektivně spravovat rozsáhlá města, čehož bylo dosaženo systémem parametrů, které se zadávají jako výrazy závislé na jiných parametrech a ukazatelích stavu města. Další podstatnou vlastností hry je, že lidé ve městě se řídí vlastními zájmy a nelze je přímo ovládat. Součástí programu je také editor scénář, který umožňuje širokou kon gurovatelnost herních principů. Gra fické rozhraní je velmi jednoduché, ale je možné ho měnit bez zásahu do jádra aplikace.cs_CZ
dc.description.abstractPresent work describes the Sword of Damocles application. It is a citybuilding strategy game, where player's task is to care about some city and wellbeing of its inhabitants. Main goal of the work was to design and implement a control that would allow to govern the city in detail and e ectively at once. That was achieved by system of parameters set as expressions referencing other parameters and city describing indicators. Substantial feature of the game are independently acting people that can not be directly controlled. Part of the program is a scenario editor that makes the gameplay widely customizable. The graphical user interface is very simple, however, it is possible to change it not a ecting core of the application.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.titleBudovatelská strategiecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-06-23
dc.description.departmentKatedra teoretické informatiky a matematické logikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Theoretical Computer Science and Mathematical Logicen_US
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId46676
dc.title.translatedCity-building gameen_US
dc.contributor.refereeHric, Jan
dc.identifier.aleph001098198
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineProgramovánícs_CZ
thesis.degree.disciplineProgrammingen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra teoretické informatiky a matematické logikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Theoretical Computer Science and Mathematical Logicen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csProgramovánícs_CZ
uk.degree-discipline.enProgrammingen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPředložená práce popisuje program Damoklv meč, což je hra z kategorie budovatelských strategií, kde úkolem hráče je co nejlépe pečovat o svěřené město a lidi v něm. Těžištěm práce bylo navrhnout a implementovat způsob ovládání, který by umožnil podrobně a přitom efektivně spravovat rozsáhlá města, čehož bylo dosaženo systémem parametrů, které se zadávají jako výrazy závislé na jiných parametrech a ukazatelích stavu města. Další podstatnou vlastností hry je, že lidé ve městě se řídí vlastními zájmy a nelze je přímo ovládat. Součástí programu je také editor scénář, který umožňuje širokou kon gurovatelnost herních principů. Gra fické rozhraní je velmi jednoduché, ale je možné ho měnit bez zásahu do jádra aplikace.cs_CZ
uk.abstract.enPresent work describes the Sword of Damocles application. It is a citybuilding strategy game, where player's task is to care about some city and wellbeing of its inhabitants. Main goal of the work was to design and implement a control that would allow to govern the city in detail and e ectively at once. That was achieved by system of parameters set as expressions referencing other parameters and city describing indicators. Substantial feature of the game are independently acting people that can not be directly controlled. Part of the program is a scenario editor that makes the gameplay widely customizable. The graphical user interface is very simple, however, it is possible to change it not a ecting core of the application.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra teoretické informatiky a matematické logikycs_CZ
dc.identifier.lisID990010981980106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV