Zobrazit minimální záznam

Lexical - semantic level of children with the evolutional dysphasia from the dynamic point of view
dc.contributor.advisorHousarová, Blanka
dc.creatorJehnětová, Martina
dc.date.accessioned2017-04-10T12:59:59Z
dc.date.available2017-04-10T12:59:59Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/15451
dc.description.abstractThe thesis is divided in two main parties - the theoretical and the practical part. In the theoretical part 1 resumed the knowledge about the words, the vocabulary and about the saving of the vocabulary in the brain. 1 outlined the physiologic and pathologic evolution of the vocabulary. In the practical part I focused on the identification of the vocabulary of children between 4 and 8 years with the evolutional dysphasia. For this purpose 1 draw up the test which is composed of four sub-tests. The first sub-test is based on the description of the pictures, others sub-tests are not based on pictures. The aim of this thesis is to find how the vocabulary of children with evolutional dysphasia develops depending on the children's age. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractDiplomová práce má dvě hlavní části, část teoretickou a část praktickou. V části teoretické jsou shrnuty poznatky o slově a slovní zásobě, o uložení slovní zásoby v mozku a dále je nastíněn fyziologický a patologický vývoj slovní zásoby. Praktická část je zaměřena na zmapování slovní zásoby u děti s vývojovou dysfázií ve věku od 4 do 8 let. K tomuto účelu byl sestaven test, který se skládá ze čtyř subtestů. První subtest je založen na pojmenování obrázků, ostatní subtesty už se o obrázky neopírají. Cílem této práce je zjistit, jak roste slovní zásoba u dětí s vývojovou dysfázií v závislosti na věku. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleLexikálně - sémantická rovina u dětí s vývojovou dysfázií z dynamického pohleducs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-05-19
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId58637
dc.title.translatedLexical - semantic level of children with the evolutional dysphasia from the dynamic point of viewen_US
dc.contributor.refereeŠtěpáníková, Alena
dc.identifier.aleph002095754
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Special Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství na speciálních školáchcs_CZ
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpecial Educationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství na speciálních školáchcs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Special Schoolsen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce má dvě hlavní části, část teoretickou a část praktickou. V části teoretické jsou shrnuty poznatky o slově a slovní zásobě, o uložení slovní zásoby v mozku a dále je nastíněn fyziologický a patologický vývoj slovní zásoby. Praktická část je zaměřena na zmapování slovní zásoby u děti s vývojovou dysfázií ve věku od 4 do 8 let. K tomuto účelu byl sestaven test, který se skládá ze čtyř subtestů. První subtest je založen na pojmenování obrázků, ostatní subtesty už se o obrázky neopírají. Cílem této práce je zjistit, jak roste slovní zásoba u dětí s vývojovou dysfázií v závislosti na věku. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis is divided in two main parties - the theoretical and the practical part. In the theoretical part 1 resumed the knowledge about the words, the vocabulary and about the saving of the vocabulary in the brain. 1 outlined the physiologic and pathologic evolution of the vocabulary. In the practical part I focused on the identification of the vocabulary of children between 4 and 8 years with the evolutional dysphasia. For this purpose 1 draw up the test which is composed of four sub-tests. The first sub-test is based on the description of the pictures, others sub-tests are not based on pictures. The aim of this thesis is to find how the vocabulary of children with evolutional dysphasia develops depending on the children's age. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020957540106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV