Zobrazit minimální záznam

Ethical aspects of communication of influencers on Instagram as modern opinion leaders
dc.contributor.advisorOrtová, Nina
dc.creatorOrgoníková, Daniela
dc.date.accessioned2022-04-14T17:39:31Z
dc.date.available2022-04-14T17:39:31Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/151400
dc.description.abstractThis diploma thesis, Ethical aspects of influencers' communication on Instagram as modern opinion leaders aims to understand the role of ethics of influencers' communication on Instagram with their audience. The theoretical part focuses on understanding the concept of social networks and also defines the concept of influencer. The introductory part also works with the key concepts of authenticity, self-branding or opinion leader, which brings interesting perspectives on the basis of which influencers can be viewed. The thesis further illustrates the phenomenon of influencer marketing and its possible pitfalls. The research part of the paper focuses on two levels of ethics on Instagram through a mixed research. The first part is a qualitative research that describes the perception of the ethics of influencer communication among users on Instagram, which also serves as preparation for the next phase. The next part is qualitative research using semi-structured interviews with influencers, which aims to map the view of influencers, and what role ethics plays in their work on Instagram.en_US
dc.description.abstractTato diplomová práce s názvem Etické aspekty komunikace influencerů na Instagramu jako novodobých názorových vůdců má za cíl pochopit, jakou roli hraje etika u influencerů během komunikace na Instagramu se svým publikem. Teoretická část se zaměřuje na chápání pojmu sociální sítě a také vymezuje pojem influencer. Úvodní část dále pracuje s klíčovými pojmy autenticita, self-branding nebo názorový vůdce, jež přináší zajímavé perspektivy, na základě kterých lze na influencery nahlížet. Práce dále popisuje fenomén influencer marketingu a jeho možná úskalí. Výzkumná část práce se prostřednictvím smíšeného výzkumu zaměřila na dvě roviny problematiky etiky na Instagramu. První část zaujímá kvalitativní výzkum, který popisuje vnímání etiky komunikace influencerů u uživatelů na Instagramu, který zároveň slouží i jako příprava pro následující fázi. Další částí je kvalitativní výzkum pomocí polostrukturovaných rozhovorů s influencery, který má za cíl zmapovat pohled influencerů, jakou roli hraje etika při jejich působení na Instagramu.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectinfluencercs_CZ
dc.subjectnázorový vůdcecs_CZ
dc.subjectinfluencer marketingcs_CZ
dc.subjectetikacs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectInstagramcs_CZ
dc.subjectsmíšený výzkumcs_CZ
dc.subjectinfluenceren_US
dc.subjectopinion leaderen_US
dc.subjectinfluencer marketingen_US
dc.subjectethicsen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjectInstagramen_US
dc.subjectmixed researchen_US
dc.titleEtické aspekty komunikace influencerů na Instagramu jako novodobých názorových vůdcůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-09-21
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId234214
dc.title.translatedEthical aspects of communication of influencers on Instagram as modern opinion leadersen_US
dc.contributor.refereeKřeček, Jan
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato diplomová práce s názvem Etické aspekty komunikace influencerů na Instagramu jako novodobých názorových vůdců má za cíl pochopit, jakou roli hraje etika u influencerů během komunikace na Instagramu se svým publikem. Teoretická část se zaměřuje na chápání pojmu sociální sítě a také vymezuje pojem influencer. Úvodní část dále pracuje s klíčovými pojmy autenticita, self-branding nebo názorový vůdce, jež přináší zajímavé perspektivy, na základě kterých lze na influencery nahlížet. Práce dále popisuje fenomén influencer marketingu a jeho možná úskalí. Výzkumná část práce se prostřednictvím smíšeného výzkumu zaměřila na dvě roviny problematiky etiky na Instagramu. První část zaujímá kvalitativní výzkum, který popisuje vnímání etiky komunikace influencerů u uživatelů na Instagramu, který zároveň slouží i jako příprava pro následující fázi. Další částí je kvalitativní výzkum pomocí polostrukturovaných rozhovorů s influencery, který má za cíl zmapovat pohled influencerů, jakou roli hraje etika při jejich působení na Instagramu.cs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis, Ethical aspects of influencers' communication on Instagram as modern opinion leaders aims to understand the role of ethics of influencers' communication on Instagram with their audience. The theoretical part focuses on understanding the concept of social networks and also defines the concept of influencer. The introductory part also works with the key concepts of authenticity, self-branding or opinion leader, which brings interesting perspectives on the basis of which influencers can be viewed. The thesis further illustrates the phenomenon of influencer marketing and its possible pitfalls. The research part of the paper focuses on two levels of ethics on Instagram through a mixed research. The first part is a qualitative research that describes the perception of the ethics of influencer communication among users on Instagram, which also serves as preparation for the next phase. The next part is qualitative research using semi-structured interviews with influencers, which aims to map the view of influencers, and what role ethics plays in their work on Instagram.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.codeB
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV