Proces modernizace elektronického marketingu náboru nového vojenského personálu do Armády České republiky
The process of modernizing electronic marketing of recruiting the new military personnel for the Army of the Czech Republic
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/151181Identifikátory
SIS: 191713
Kolekce
- Kvalifikační práce [19618]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Ochrana, František
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Veřejná a sociální politika
Katedra / ústav / klinika
Katedra veřejné a sociální politiky
Datum obhajoby
20. 9. 2021
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
armáda, internet, marketing, média, modernizace, nábor, online, reklama, webKlíčová slova (anglicky)
advertisement, army, internet, marketing, media, modernisation, online, recruitment, websiteTeoretická část diplomové práce je orientována na výběr výzkumných metod, popis procesu modernizace elektronického marketingu jak obecně ve veřejném sektoru, tak zejména v rámci náboru vojenského personálu do Armády ČR. Konkrétně se jedná o deskripci modernizace a cílů náboru do AČR jako takového. Teoretická část je uzavřena popisem příslušných personálních aspektů - specifika a limity náboru do AČR. V metodologické části diplomové práce jsou analyzovány dílčí výzkumné oblasti. Kvantitativní analýzy úspěšnosti reklamních kampaní a náborových webových stránek jsou doplněny o pozorování postojů relevantních aktérů problematiky, odrážející nálady a pr eference v příslušném okruhu. Dílčími v ýzkumnými oblastmi js ou: technická an alýza modernizace w ebových stránek a v ýstavby nových webových stránek pro nábor do AČR kvantifikace výsledků provozu po modernizaci a kvantifikace výsledků po zahájení provozu nového webu; analýza příprav reklamních kampaní; kvantitativní specifika průběhu a zejména výsledků reklamních kampaní náboru do AČR.¨
The theoretical part of the diploma thesis is focused on t he s election of research methods, a description of the process of modernization of electronic marketing both in general in the public s ector and especially in the r ecruitment of milita ry personnel t o t he C zech Army. Specifically, it is a description of modernization and the goals of recruitment to the AČR as such. The theoretical part concludes with a description of the relevant personnel aspects - the specifics and human limits of recruitment to the AČR. In t he m ethodological p art of t he di ploma t hesis, pa rtial r esearch segments are ana lyzed. Quantitative analyzes of the success of advertising campaigns and recruitment websites are complemented by observation of the attitudes of relevant officials in the issue, reflecting the atmosphere and preferences i n the r elevant representatives. T he s ub-research areas are: technical a nalysis of modernization of w ebsites a nd c onstruction of ne w w ebsites f or recruitment to the AČR; quantification of running results a fter m odernization a nd quantification of results after the start of running of the new website; analysis of preparations for advertising campaigns; quantitative specifics of the development and especially the results of advertising campaigns for recruitment to...
