Obchodní strategie překladatelské agentury Jipka - Moje jazykovka
Business Strategy of the Jipka - Moje jazykovka Translation Agency
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/150626Identifikátory
SIS: 229379
Kolekce
- Kvalifikační práce [19618]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Rosenfeldová, Jana
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
16. 9. 2021
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
firma, strategie, situační analýza, obchodní plán, překladatelská agenturaKlíčová slova (anglicky)
company, strategy, situation analysis, business plan, translation agencyBakalářská práce ,,Obchodní strategie překladatelské agentury Jipka - Moje jazykovka" se zabývá procesem strategického plánování u MSP na poli překladatelských agentur. Jejím cílem je vytvoření komplexního obchodního plánu, který zajistí budoucí rozvoj firmy. Na základě literární rešerše nejprve popisuje teoretické postupy při přípravě obchodního plánu, od stanovení cílů, přes vypracování situačních analýz, až po tvorbu strategií. Představuje jednotlivé analytické nástroje a modely, jejich výstupy, proces volby vhodné varianty, její následnou implementaci a zhodnocení. Praktická část se zaměřuje na aplikaci těchto teoretických principů na konkrétní příklad překladatelské agentury Jipka - Moje jazykovka, formulaci strategických cílů a návrh kroků, které povedou k jejich naplnění.
The bachelor's thesis ,,Business Strategy of the Jipka - Moje jazykovka Translation Agency" deals with the strategic planning process within a SMB in the field of translation agencies. Its goal is to create a complex business plan, that will ensure future growth of the company. Based on a literature research, it first describes the theoretical practice of preparing a business plan, from goal-setting, through situation analysis, to an actual creation of the plan. It introduces the analytical tools and models, their outcomes, the process of choosing the right option, followed by its implementation and evaluation. The practial part focuses on application of these theoretical principles, to a specific example of Jipka - Moje jazykovka translation agency, formulation of its goals, and proposing the steps leading to their fulfillment.
