Vnímání reklamních sdělení v prostoru online seznamek se zaměřením na Tinder
Perception of advertisements on online dating apps focusing mainly on Tinder
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/150272Identifikátory
SIS: 229333
Kolekce
- Kvalifikační práce [19618]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Vranka, Marek
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
15. 9. 2021
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Seznamovací aplikace, online seznamky, reklama, Tinder, reklama na Tinderu, sociální sítě, vnímání reklamKlíčová slova (anglicky)
Online dating apps, online dating, advertising, Tinder, advetising on Tinder, social media, perception of advertisingTématem bakalářské práce je vnímání reklamních sdělení v prostoru online seznamek se zaměřením na Tinder. Cílem práce je prozkoumat, jak čeští uživatelé vnímají dosavadní reklamy, se kterými se v aplikaci setkali, a zjistit jejich otevřenost a postoje ke konkrétním sdělením. Explorativní výzkum se dále zabývá různými reklamními formáty, které aplikace nabízí, a reakcemi na ně. Výsledky prezentují dosavadní uživatelské zkušenosti s reklamami v aplikaci a reakce na konkrétní sdělení a formáty reklam. Poznatky z práce lze využít jako ukazatel pro značky, které zvažují investici do nového reklamního média.
The topic of the bachelor's thesis is perception of advertising on online dating apps focusing mainly on Tinder. The aim of this thesis is to examine how Czech users perceive existing advertisements they have encountered on Tinder and find out their openness and attitudes towards different advertisements within the app. Exploratory research also deals with various formats that can be used for adverting in the app and user's responses to them. The results present user's experience with in-app ads and responses to several different ads and formats. The knowledge from the work can be used as an indicator for brands that are considering investing in a new advertising medium.
