Vliv agenturních zpráv na obsah sportovních rubrik celostátních deníků
Influence of press agency service on contents of sport pages in national newspapers
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/147198Identifikátory
SIS: 59641
Kolekce
- Kvalifikační práce [17123]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Halada, Jan
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Žurnalistika
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
18. 6. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Bakalářská práce "Vliv agenturních zpráv na obsah sportovních rubrik celostátních deníků" pojednává o úloze České tiskové kanceláře v českém mediálním prostředí, jejím vztahu k celostátním seriózním deníkům a způsobu, jakým může agenturní zpravodajství ovlivňovat obsahy sportovních stránek daných médií. Vliv zpravodaj-ství ČTK je zde zkoumán na příkladu čtyř největších českých deníků, způsobu, ja-kým informovaly o vybraných neočekávaných událostech a do jaké míry bylo jejich zpravodajství shodné se servisem ČTK. Vedle této kvalitativní analýzy je součástí práce i kvantitativní analýza množství agenturních zpráv ve sportovních rubrikách daných médií v průběhu jednoho týdne.
Bachelor thesis "Influence of press agency service on contents of sport pages in national newspapers" deals with a role of Czech press agency in the Czech media environment, its relationship to nation wide serious journals and the way how agency reporting can influence the content of sport pages of those magazines.