Zobrazit minimální záznam

Movement in project ENTs
dc.contributor.advisorBrom, Cyril
dc.creatorBajer, Lukáš
dc.date.accessioned2017-04-06T10:38:45Z
dc.date.available2017-04-06T10:38:45Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/13008
dc.description.abstractProjekt ENTI je simulátor prostředí, které je podobné lidskému světu. Žijí v něm autonomní agenti nazývaní enti, kteří se o svět starají. K naplňování svých úkolů a životních potřeb potřebují často hledat po svém světě cestu. Tato práce je zaměřena na skripty, které toto hledání a následné procházení cest řídí. Pohyb entů mezi místnostmi vylepšuje hierarchickou verzí algoritmu A*, čímž snižuje nároky na procesor při hledání delších cest. Dále pak rozšiřuje skripty pro pohyb po místnosti, sledování a vyhýbání se cizím entům a hledání předmětů.cs_CZ
dc.description.abstractThe ENTS project is a simulator of an environment which is similar to our common world. In this environment, there live autonomous agents called ents. They take care of their world. To fulfil their goals and satisfy their daily needs, they often have to look for a path around the world. This work is focused on scripts which are responsible for this pathfinding. The ents' movements are improved by hierarchical version of the A* algorithm. Thanks to this, demands on CPU during looking for longer paths are considerably decreased. In addition, ents' scripts are enhanced by better movement around a room, other ents following and avoiding, and "lazy" picking up objects.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.titlePohyb v projektu ENTIcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-09-10
dc.description.departmentKatedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Software and Computer Science Educationen_US
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId43476
dc.title.translatedMovement in project ENTsen_US
dc.contributor.refereeŠerý, Ondřej
dc.identifier.aleph000852826
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineProgramovánícs_CZ
thesis.degree.disciplineProgrammingen_US
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Educationen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csProgramovánícs_CZ
uk.degree-discipline.enProgrammingen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csProjekt ENTI je simulátor prostředí, které je podobné lidskému světu. Žijí v něm autonomní agenti nazývaní enti, kteří se o svět starají. K naplňování svých úkolů a životních potřeb potřebují často hledat po svém světě cestu. Tato práce je zaměřena na skripty, které toto hledání a následné procházení cest řídí. Pohyb entů mezi místnostmi vylepšuje hierarchickou verzí algoritmu A*, čímž snižuje nároky na procesor při hledání delších cest. Dále pak rozšiřuje skripty pro pohyb po místnosti, sledování a vyhýbání se cizím entům a hledání předmětů.cs_CZ
uk.abstract.enThe ENTS project is a simulator of an environment which is similar to our common world. In this environment, there live autonomous agents called ents. They take care of their world. To fulfil their goals and satisfy their daily needs, they often have to look for a path around the world. This work is focused on scripts which are responsible for this pathfinding. The ents' movements are improved by hierarchical version of the A* algorithm. Thanks to this, demands on CPU during looking for longer paths are considerably decreased. In addition, ents' scripts are enhanced by better movement around a room, other ents following and avoiding, and "lazy" picking up objects.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
dc.identifier.lisID990008528260106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV