Zobrazit minimální záznam

Digital communication of the Czech olympic team at The 2018 Winter Olympics
dc.contributor.advisorHalada, Jan
dc.creatorMoravcová, Gabriela
dc.date.accessioned2021-07-14T06:45:30Z
dc.date.available2021-07-14T06:45:30Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/127449
dc.description.abstractTato diplomová práce Digitální komunikace Českého olympijského týmu na Zimních olympijských hrách 2018 se zabývá komunikací Českého olympijského výboru, konkrétně jednotlivých stránek (profilů) - Český olympijský tým, které spravuje a komunikuje skrz ně cílovému publiku. Diplomová práce analyzuje komunikaci konkrétně během XXIII. zimních olympijských her (ZOH) v jihokorejském Pchjongčchangu a zaměřuje se na komunikaci na Instagramu a YouTube. Teoretická část práce nastiňuje historii olympijských her, vysvětluje základní pojmy marketingu a PR a napojení těchto oborů na sport a sociální sítě. V analytické části je vysvětleno fungování Českého olympijského výboru a je analyzována komunikace na Instagramu a YouTube během ZOH. K analýze posloužily částečně data od Českého olympijského výrobu a částečně vlastní výzkum a rozbor příspěvků ze sledovaného období. Analýza je doplněna o poznatky ze strukturovaného rozhovoru se šéfem digitální komunikace a navazuje doporučením k budoucí komunikaci tohoto spolku.cs_CZ
dc.description.abstractThis diploma thesis named Digital Communication of the Czech Olympic Team at the 2018 Winter Olympics deals with the communication of the Czech Olympic Committee, focusing on social media profiles - the Czech Olympic Team, which the Czech Olympic Committee manages and communicates through them to the target audience. The diploma thesis analyzes communication specifically during the XXIII. Winter Olympic Games in PyeongChang, South Korea and focuses on communication on Instagram and YouTube. The theoretical part outlines the history of the Olympic Games, explains the basic concepts of marketing and PR and the connection of these disciplines to sports and social networks. The analytical part explains the functioning of the Czech Olympic Committee and analyzes the communication on Instagram and YouTube during the Olympics. The analysis was partly based on data from the Czech Olympic production and partly my own research and analysis of posts from the period under review. To the analysis are added findings from a structured interview with the head of digital communication and is followed up with recommendations for future communication of this association.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectsportcs_CZ
dc.subjectzimní olympijské hrycs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectPRcs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectČeský olympijský výborcs_CZ
dc.subjectinfluencercs_CZ
dc.subjectsporten_US
dc.subjectWinter olympicsen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectPRen_US
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjectCzech Olympic Comitteeen_US
dc.subjectinfluenceren_US
dc.titleDigitální komunikace Českého olympijského týmu na Zimních olympijských hrách 2018cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-06-23
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId192967
dc.title.translatedDigital communication of the Czech olympic team at The 2018 Winter Olympicsen_US
dc.contributor.refereeTurková, Kateřina
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato diplomová práce Digitální komunikace Českého olympijského týmu na Zimních olympijských hrách 2018 se zabývá komunikací Českého olympijského výboru, konkrétně jednotlivých stránek (profilů) - Český olympijský tým, které spravuje a komunikuje skrz ně cílovému publiku. Diplomová práce analyzuje komunikaci konkrétně během XXIII. zimních olympijských her (ZOH) v jihokorejském Pchjongčchangu a zaměřuje se na komunikaci na Instagramu a YouTube. Teoretická část práce nastiňuje historii olympijských her, vysvětluje základní pojmy marketingu a PR a napojení těchto oborů na sport a sociální sítě. V analytické části je vysvětleno fungování Českého olympijského výboru a je analyzována komunikace na Instagramu a YouTube během ZOH. K analýze posloužily částečně data od Českého olympijského výrobu a částečně vlastní výzkum a rozbor příspěvků ze sledovaného období. Analýza je doplněna o poznatky ze strukturovaného rozhovoru se šéfem digitální komunikace a navazuje doporučením k budoucí komunikaci tohoto spolku.cs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis named Digital Communication of the Czech Olympic Team at the 2018 Winter Olympics deals with the communication of the Czech Olympic Committee, focusing on social media profiles - the Czech Olympic Team, which the Czech Olympic Committee manages and communicates through them to the target audience. The diploma thesis analyzes communication specifically during the XXIII. Winter Olympic Games in PyeongChang, South Korea and focuses on communication on Instagram and YouTube. The theoretical part outlines the history of the Olympic Games, explains the basic concepts of marketing and PR and the connection of these disciplines to sports and social networks. The analytical part explains the functioning of the Czech Olympic Committee and analyzes the communication on Instagram and YouTube during the Olympics. The analysis was partly based on data from the Czech Olympic production and partly my own research and analysis of posts from the period under review. To the analysis are added findings from a structured interview with the head of digital communication and is followed up with recommendations for future communication of this association.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.codeB
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV