Show simple item record

Bridges
dc.contributor.advisorŠamšula, Pavel
dc.creatorJehlíková, Lenka
dc.date.accessioned2021-03-24T10:33:22Z
dc.date.available2021-03-24T10:33:22Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/12464
dc.description.abstractStudie se snaží představit fenomén mostu jako potencionální námět výtvarného zpracování a úvah nad mostem jako spojením a to nejen dvou břehů. Zkoumá psychologické a sociální aspekty mostu jako symbolu městské civilizace, výtvarné aspekty mostu jako artefaktu (konstrukce, tvar, materiál), a jeho pozdější výtvarné proměny - vstup do veřejného prostoru. Didaktická část si klade za cíl přivést žáky k tvůrčímu, aktivnímu vnímání světa, který nám zde připravili naši předkové.cs_CZ
dc.description.abstractThis essay aspire to interduse fenomen bridge like potencional subject of art works and reflection. The bridge such as not only two sides integration. Esseay explore psychology and sociology aspects of bridge such as image of city civilisation, art aspects (construction, form, material), and it's later art metamorphoses - entry to public space. Didactics section aspire to reduce students to creative, active reception world, that prepared for us our parentage.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleMostycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-01-22
dc.description.departmentKatedra výtvarné výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId52774
dc.title.translatedBridgesen_US
dc.contributor.refereeSedlák, Michal
dc.identifier.aleph000943570
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství výtvarné výchovy pro základní školy, střední školy a základní umělecké školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeaching Degree in Art for Lower and Higher Secondary Schools and Art Schoolsen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra výtvarné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství výtvarné výchovy pro základní školy, střední školy a základní umělecké školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeaching Degree in Art for Lower and Higher Secondary Schools and Art Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csStudie se snaží představit fenomén mostu jako potencionální námět výtvarného zpracování a úvah nad mostem jako spojením a to nejen dvou břehů. Zkoumá psychologické a sociální aspekty mostu jako symbolu městské civilizace, výtvarné aspekty mostu jako artefaktu (konstrukce, tvar, materiál), a jeho pozdější výtvarné proměny - vstup do veřejného prostoru. Didaktická část si klade za cíl přivést žáky k tvůrčímu, aktivnímu vnímání světa, který nám zde připravili naši předkové.cs_CZ
uk.abstract.enThis essay aspire to interduse fenomen bridge like potencional subject of art works and reflection. The bridge such as not only two sides integration. Esseay explore psychology and sociology aspects of bridge such as image of city civilisation, art aspects (construction, form, material), and it's later art metamorphoses - entry to public space. Didactics section aspire to reduce students to creative, active reception world, that prepared for us our parentage.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovycs_CZ
thesis.grade.code3
dc.contributor.consultantRaudenský, Martin
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990009435700106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV