dc.contributor.advisor | Šamšula, Pavel | |
dc.creator | Jehlíková, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2021-03-24T10:33:22Z | |
dc.date.available | 2021-03-24T10:33:22Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/12464 | |
dc.description.abstract | Studie se snaží představit fenomén mostu jako potencionální námět výtvarného zpracování a úvah nad mostem jako spojením a to nejen dvou břehů. Zkoumá psychologické a sociální aspekty mostu jako symbolu městské civilizace, výtvarné aspekty mostu jako artefaktu (konstrukce, tvar, materiál), a jeho pozdější výtvarné proměny - vstup do veřejného prostoru. Didaktická část si klade za cíl přivést žáky k tvůrčímu, aktivnímu vnímání světa, který nám zde připravili naši předkové. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This essay aspire to interduse fenomen bridge like potencional subject of art works and reflection. The bridge such as not only two sides integration. Esseay explore psychology and sociology aspects of bridge such as image of city civilisation, art aspects (construction, form, material), and it's later art metamorphoses - entry to public space. Didactics section aspire to reduce students to creative, active reception world, that prepared for us our parentage. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Mosty | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-01-22 | |
dc.description.department | Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 52774 | |
dc.title.translated | Bridges | en_US |
dc.contributor.referee | Sedlák, Michal | |
dc.identifier.aleph | 000943570 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství výtvarné výchovy pro základní školy, střední školy a základní umělecké školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teaching Degree in Art for Lower and Higher Secondary Schools and Art Schools | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství výtvarné výchovy pro základní školy, střední školy a základní umělecké školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teaching Degree in Art for Lower and Higher Secondary Schools and Art Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Studie se snaží představit fenomén mostu jako potencionální námět výtvarného zpracování a úvah nad mostem jako spojením a to nejen dvou břehů. Zkoumá psychologické a sociální aspekty mostu jako symbolu městské civilizace, výtvarné aspekty mostu jako artefaktu (konstrukce, tvar, materiál), a jeho pozdější výtvarné proměny - vstup do veřejného prostoru. Didaktická část si klade za cíl přivést žáky k tvůrčímu, aktivnímu vnímání světa, který nám zde připravili naši předkové. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This essay aspire to interduse fenomen bridge like potencional subject of art works and reflection. The bridge such as not only two sides integration. Esseay explore psychology and sociology aspects of bridge such as image of city civilisation, art aspects (construction, form, material), and it's later art metamorphoses - entry to public space. Didactics section aspire to reduce students to creative, active reception world, that prepared for us our parentage. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
thesis.grade.code | 3 | |
dc.contributor.consultant | Raudenský, Martin | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |
dc.identifier.lisID | 990009435700106986 | |