Zobrazit minimální záznam

Assessmen of clients' satisfaction with the services of the contact and advisory center Stage 5
dc.contributor.advisorŠťastná, Lenka
dc.creatorSmetanová, Simona
dc.date.accessioned2021-02-23T11:02:09Z
dc.date.available2021-02-23T11:02:09Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/124551
dc.description.abstractdiplomové práce: Východiska: Analýza spokojenosti klientů se službami kontaktního centra je jedním z důležitých nástrojů pro získání zpětné vazby na nabízené služby kontaktního centra i na intervence ze strany zaměstnanců. Diplomová práce se věnuje intervencím, které kontaktní centrum Stage 5 nabízí a jak je hodnotí jeho klienti. Podle výroční zprávy Progressive o.p.s. se každoročně zvyšuje počet klientů v kontaktu a lze očekávat, že jejich potřeby se v čase mění. Často nám však chybí zpětná vazba od těchto uživatelů služeb, aby bylo možné přemýšlet o konkrétních úpravách ve stávajících službách. Cíle: Cílem výzkumu je získat od klientů centra takzvaný "spotřebitelský" náhled. Konkrétněji pak získat informace o jejich spokojenosti s nabídkou služeb, které využívají. Na základě odpovědí respondentů zvážit či navrhnout, jak by se daly jednotlivé intervence vylepšit nebo navrhnout nové. Prostřednictvím výzkumných otázek se také soustředím na časovou pružnost jednotlivých intervencí při využívání klienty. Výzkumný soubor: Výzkumný soubor se shoduje s primární cílovou skupinou kontaktního centra. Jsou to problémový a často dlouhodobý uživatelé návykových látek, kteří odpovídají definici EMCDDA (osoba užívající heroin a další opiáty, kokain, amfetamin, pervitin či injekční uživatel jakékoliv jiné drogy)....cs_CZ
dc.description.abstractBackground: Analysis of client satisfaction with contact center services is one of the important tools for obtaining feedback on the contact center services offered and on interventions by employees. The diploma thesis deals with the interventions offered by the Stage 5 contact center and how it is evaluated by its clients. According to the annual report of Progressive o.p.s. the number of clients in contact is increasing every year and their needs can be expected to change over time. However, we often lack feedback from these service users to think about specific adjustments to existing services. Aims: The aim of the research is to obtain a so-called "consumer" view from the centre's clients. More specifically, to obtain information about their satisfaction with the range of services they use. Based on the respondents' answers, consider or suggest how individual interventions could be improved or new ones proposed. Through research questions, I also focus on the time flexibility of individual interventions in the use of clients. Research set: The research set coincides with the primary target group of the contact center. They are problematic and often long-term users of addictive substances that meet the EMCDDA definition (person using heroin and other opiates, cocaine, amphetamine,...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, 1. lékařská fakultacs_CZ
dc.subjectsatisfaction evaluationen_US
dc.subjectHarm Reductionen_US
dc.subjectlow-threshold centersen_US
dc.subjectproblem useen_US
dc.subjectPragueen_US
dc.subjectevaluace spokojenostics_CZ
dc.subjectHarm Reductioncs_CZ
dc.subjectnízkoprahová centracs_CZ
dc.subjectproblémové užívánícs_CZ
dc.subjectPrahacs_CZ
dc.titleEvaluace spokojenosti klientů s nabízenými službami kontaktního s poradenského centra Stage 5cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-02-02
dc.description.departmentDepartment of Addictology First Faculty of Medicine and General University Hospitalen_US
dc.description.departmentKlinika adiktologie 1. LF UK a VFNcs_CZ
dc.description.faculty1. lékařská fakultacs_CZ
dc.description.facultyFirst Faculty of Medicineen_US
dc.identifier.repId208391
dc.title.translatedAssessmen of clients' satisfaction with the services of the contact and advisory center Stage 5en_US
dc.contributor.refereeBroklová, Lada
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAddictologyen_US
thesis.degree.disciplineAdiktologiecs_CZ
thesis.degree.programSpecializace ve zdravotnictvícs_CZ
thesis.degree.programSpecializations in Health Serviceen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-cs1. lékařská fakulta::Klinika adiktologie 1. LF UK a VFNcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFirst Faculty of Medicine::Department of Addictology First Faculty of Medicine and General University Hospitalen_US
uk.faculty-name.cs1. lékařská fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFirst Faculty of Medicineen_US
uk.faculty-abbr.cs1.LFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAdiktologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enAddictologyen_US
uk.degree-program.csSpecializace ve zdravotnictvícs_CZ
uk.degree-program.enSpecializations in Health Serviceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csdiplomové práce: Východiska: Analýza spokojenosti klientů se službami kontaktního centra je jedním z důležitých nástrojů pro získání zpětné vazby na nabízené služby kontaktního centra i na intervence ze strany zaměstnanců. Diplomová práce se věnuje intervencím, které kontaktní centrum Stage 5 nabízí a jak je hodnotí jeho klienti. Podle výroční zprávy Progressive o.p.s. se každoročně zvyšuje počet klientů v kontaktu a lze očekávat, že jejich potřeby se v čase mění. Často nám však chybí zpětná vazba od těchto uživatelů služeb, aby bylo možné přemýšlet o konkrétních úpravách ve stávajících službách. Cíle: Cílem výzkumu je získat od klientů centra takzvaný "spotřebitelský" náhled. Konkrétněji pak získat informace o jejich spokojenosti s nabídkou služeb, které využívají. Na základě odpovědí respondentů zvážit či navrhnout, jak by se daly jednotlivé intervence vylepšit nebo navrhnout nové. Prostřednictvím výzkumných otázek se také soustředím na časovou pružnost jednotlivých intervencí při využívání klienty. Výzkumný soubor: Výzkumný soubor se shoduje s primární cílovou skupinou kontaktního centra. Jsou to problémový a často dlouhodobý uživatelé návykových látek, kteří odpovídají definici EMCDDA (osoba užívající heroin a další opiáty, kokain, amfetamin, pervitin či injekční uživatel jakékoliv jiné drogy)....cs_CZ
uk.abstract.enBackground: Analysis of client satisfaction with contact center services is one of the important tools for obtaining feedback on the contact center services offered and on interventions by employees. The diploma thesis deals with the interventions offered by the Stage 5 contact center and how it is evaluated by its clients. According to the annual report of Progressive o.p.s. the number of clients in contact is increasing every year and their needs can be expected to change over time. However, we often lack feedback from these service users to think about specific adjustments to existing services. Aims: The aim of the research is to obtain a so-called "consumer" view from the centre's clients. More specifically, to obtain information about their satisfaction with the range of services they use. Based on the respondents' answers, consider or suggest how individual interventions could be improved or new ones proposed. Through research questions, I also focus on the time flexibility of individual interventions in the use of clients. Research set: The research set coincides with the primary target group of the contact center. They are problematic and often long-term users of addictive substances that meet the EMCDDA definition (person using heroin and other opiates, cocaine, amphetamine,...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, 1. lékařská fakulta, Klinika adiktologie 1. LF UK a VFNcs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV