Profesní rozvoj učitelů na škole a jeho podpora
Professional development of teachers and their support
bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/123643Identifikátory
SIS: 226282
Kolekce
- Kvalifikační práce [18847]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kitzberger, Jindřich
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Školský management
Katedra / ústav / klinika
Katedra andragogiky a managementu vzdělávání
Datum obhajoby
10. 9. 2020
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Neprospěl/a
Klíčová slova (česky)
učitel, vzdělávání učitelů, problematika učitelů, profesní rozvoj učitelů, motivace, hodnocení učitelůKlíčová slova (anglicky)
teacher, teacher training, teacher issues, teacher development, motivation, teacher evaluationCitace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Profesní vidění učitelů ve výtvarné výchově
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOOchová, Daniela (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2016)Datum obhajoby: 5. 9. 2016Tato diplomová práce se zabývá profesním viděním učitelů, jako jedním z aktuálních pojmů oborových didaktik, a to vzhledem k výtvarné výchově. Vychází z poznání, že myšlení profesionálů se neodehrává pouze v pojmech, ale ... -
Profesní rozvoj učitelů na škole a jeho podpora
Výsledek obhajoby: NEOBHÁJENOBeranová, Andrea (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2020)Datum obhajoby: 4. 6. 2020 -
Klíčové problémy začínajících učitelů
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOMatulová, Kristýna (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2018)Datum obhajoby: 15. 1. 2018Diplomová práce se zabývá problémy začínajících učitelů. Jejím cílem je zjistit, jaké jsou fundamentální potíže učitelů, kteří pracují ve školství prvních pět let. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. ...