Komunikační aktivity sportovního odvětví cheerleading v České republice (2001-2018)
Communication activities of the sport of cheerleading in the Czech Republic (2001-2018)
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/121794Identifikátory
SIS: 204450
Kolekce
- Kvalifikační práce [18142]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Rosenfeldová, Jana
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
23. 9. 2020
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Česká asociace cheerleaders, cheerleading, roztleskávání, komunikace, sport, marketingová komunikace, public relationsKlíčová slova (anglicky)
Czech Cheerleading Association, cheerleading, communication, sport, marketing communication, public relationsHlavním cílem této bakalářské práce je deskripce komunikačních aktivit, které využívá Česká asociace cheerleaders k propagaci cheerleadingu v České republice. V teoretické části práce se zaměřuji na vymezení základních pojmů, konkrétně uvádím definice marketingové komunikace, sportovního marketingu a public relations. Dále se pak věnuji představení cheerleadingu jako sportu a vysvětlení jeho podstaty, jeho historii a vývoji. Následně také přibližuji situaci cheerleadingu v České republice. V praktické části práce se zabývám samotnou deskripcí komunikace České asociace cheerleaders. Nejprve se věnuji komunikaci od vzniku ČACH (tj. 2001) do roku 2014 a posléze detailněji rozebírám jednotlivé nástroje komunikace z období let 2015-2019. Deskriptivní metodu kombinuji se zjištěními získanými z provedených rozhovorů. V závěru shrnuji své poznatky a hodnotím dosavadní komunikaci České asociace cheerleaders.
The main aim of this bachelor thesis is to describe the communication activities used by the Czech Cheerleading Association to promote cheerleading in the Czech Republic. In the theoretical part, I focus on the definition of basic concepts, specifically the definitions of marketing communication, sports marketing and public relations. I also introduce cheerleading as a sport, its history and development. Subsequently, I also present the situation of cheerleading in the Czech Republic. In the practical part, I focus on the description of the communication of the Czech Cheerleading Association. First, I briefly describe the communication from 2001 to 2014 and after that I analyze in more detail the various communication tools between years 2015-2019. I combine the descriptive method with the findings obtained from the interviews. In the end, I summarize my findings and evaluate the current communication of the Czech Cheerleading Association.
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Úrazovost v cheerleadingu v České republice
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOVozábová, Jana (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2014)Datum obhajoby: 10. 9. 2014Název práce: Úrazovost v cheerleadingu v České republice Cíl práce: Cílem bakalářské práce je shromáždit informace o úrazech v cheerleadingu v České republice. Metoda: Analýza odborné literatury k vybranému tématu i z ... -
Koncepce cheerleadingu jako nového sportovního odvětví v ČR
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOMíková, Nikoleta (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2013)Datum obhajoby: 25. 9. 20135 Abstrakt Název: Vytvoření koncepce cheerleadingu jako nového sportovního odvětví v ČR Cíle: Vytvoření uceleného přehledu poskytujícího komplexní informace o sportovní disciplíně cheerleading. Objasnění charakteru sportovního ... -
Cheerleading - metodický materiál pokročilých stunts
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOHoráková, Denisa (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2011)Datum obhajoby: 6. 5. 2011Název: Cheerleading - Metodický materiál pokročilých stunts Cíle: Poskytnout ucelený přehled informací týkajících se sportovního odvětví cheerleading. Vytvořit soubor doporučení obsahu a procesu nácviku pokročilých stunts. ...