Komunikační aktivity sportovního odvětví cheerleading v České republice (2001-2018)
Communication activities of the sport of cheerleading in the Czech Republic (2001-2018)
bachelor thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/121794Identifiers
Study Information System: 204450
Collections
- Kvalifikační práce [12363]
Author
Advisor
Referee
Rosenfeldová, Jana
Faculty / Institute
Faculty of Social Sciences
Discipline
Marketing Communications and Public Relations
Department
Department of Marketing Communication and Public Relations
Date of defense
23. 9. 2020
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědLanguage
Czech
Grade
Very good
Keywords (Czech)
Česká asociace cheerleaders, cheerleading, roztleskávání, komunikace, sport, marketingová komunikace, public relations
Keywords (English)
Czech Cheerleading Association, cheerleading, communication, sport, marketing communication, public relations
Hlavním cílem této bakalářské práce je deskripce komunikačních aktivit, které využívá Česká asociace cheerleaders k propagaci cheerleadingu v České republice. V teoretické části práce se zaměřuji na vymezení základních pojmů, konkrétně uvádím definice marketingové komunikace, sportovního marketingu a public relations. Dále se pak věnuji představení cheerleadingu jako sportu a vysvětlení jeho podstaty, jeho historii a vývoji. Následně také přibližuji situaci cheerleadingu v České republice. V praktické části práce se zabývám samotnou deskripcí komunikace České asociace cheerleaders. Nejprve se věnuji komunikaci od vzniku ČACH (tj. 2001) do roku 2014 a posléze detailněji rozebírám jednotlivé nástroje komunikace z období let 2015-2019. Deskriptivní metodu kombinuji se zjištěními získanými z provedených rozhovorů. V závěru shrnuji své poznatky a hodnotím dosavadní komunikaci České asociace cheerleaders.
The main aim of this bachelor thesis is to describe the communication activities used by the Czech Cheerleading Association to promote cheerleading in the Czech Republic. In the theoretical part, I focus on the definition of basic concepts, specifically the definitions of marketing communication, sports marketing and public relations. I also introduce cheerleading as a sport, its history and development. Subsequently, I also present the situation of cheerleading in the Czech Republic. In the practical part, I focus on the description of the communication of the Czech Cheerleading Association. First, I briefly describe the communication from 2001 to 2014 and after that I analyze in more detail the various communication tools between years 2015-2019. I combine the descriptive method with the findings obtained from the interviews. In the end, I summarize my findings and evaluate the current communication of the Czech Cheerleading Association.
Citace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Úrazovost v cheerleadingu v České republice
Defence status: DEFENDEDVozábová, Jana (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2014)Date of defense: 10. 9. 2014Název práce: Úrazovost v cheerleadingu v České republice Cíl práce: Cílem bakalářské práce je shromáždit informace o úrazech v cheerleadingu v České republice. Metoda: Analýza odborné literatury k vybranému tématu i z ... -
Koncepce cheerleadingu jako nového sportovního odvětví v ČR
Defence status: DEFENDEDMíková, Nikoleta (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2013)Date of defense: 25. 9. 20135 Abstrakt Název: Vytvoření koncepce cheerleadingu jako nového sportovního odvětví v ČR Cíle: Vytvoření uceleného přehledu poskytujícího komplexní informace o sportovní disciplíně cheerleading. Objasnění charakteru sportovního ... -
Trénink sportovního cheerleadingu dětí a prevence úrazů od předškolního věku po mladší školní věk
Defence status: DEFENDEDVavřinová, Lenka (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2017)Date of defense: 7. 9. 2017