Zobrazit minimální záznam

Analýza a rozeznávání komplexních interakcí v e-diskusích studentů pomocí technik strojového učení
dc.contributor.advisorMcLaren, Bruce M.
dc.creatorMikšátko, Jan
dc.date.accessioned2021-03-26T13:38:45Z
dc.date.available2021-03-26T13:38:45Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/12064
dc.description.abstractVisuální diskuse je formou debaty, ve které se příspěvky zapisují do grafických tvarů a propojují se s ostatními na základě jejich vztahů. Pro moderování několika současně probíhajících diskusí je důležité nasměrovat učitele na zajímavé skupiny příspěvků. Pro tento účel jsme navrhli algoritmus, který používá isomorfismus grafů společně s textovou analýzou a klasifikátory strojového učení pro vyhledávání těchto interakcí na základě poskytnutého příkladu. Vhodnost našeho přístupu jsme experimentálně ověřili na reálných diskusích se slibnými počátečními výsledky.cs_CZ
dc.description.abstractVisual e-discussion is a form of debate in that contributions are written into graphical shapes and linked to one another according to their relationship. In order to moderate several simultaneous e-discussions effectively, it is important to point teachers to interesting clusters of contributions. We designed an algorithm that uses inexact graph matching along with text analysis and machine learning classifiers for searching for such patterns based on a provided example. The method was evaluated on a dataset of real discussion and demonstrated promising initial results.en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.titleUsing Machine Learning Techniques to Analyze and Recognize Complex Patterns of Student E-Discussionsen_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-01-28
dc.description.departmentKatedra teoretické informatiky a matematické logikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Theoretical Computer Science and Mathematical Logicen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.identifier.repId47314
dc.title.translatedAnalýza a rozeznávání komplexních interakcí v e-diskusích studentů pomocí technik strojového učenícs_CZ
dc.contributor.refereeHric, Jan
dc.identifier.aleph000942577
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTheoretical computer scienceen_US
thesis.degree.disciplineTeoretická informatikacs_CZ
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
thesis.degree.programInformaticsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra teoretické informatiky a matematické logikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Theoretical Computer Science and Mathematical Logicen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csTeoretická informatikacs_CZ
uk.degree-discipline.enTheoretical computer scienceen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enInformaticsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csVisuální diskuse je formou debaty, ve které se příspěvky zapisují do grafických tvarů a propojují se s ostatními na základě jejich vztahů. Pro moderování několika současně probíhajících diskusí je důležité nasměrovat učitele na zajímavé skupiny příspěvků. Pro tento účel jsme navrhli algoritmus, který používá isomorfismus grafů společně s textovou analýzou a klasifikátory strojového učení pro vyhledávání těchto interakcí na základě poskytnutého příkladu. Vhodnost našeho přístupu jsme experimentálně ověřili na reálných diskusích se slibnými počátečními výsledky.cs_CZ
uk.abstract.enVisual e-discussion is a form of debate in that contributions are written into graphical shapes and linked to one another according to their relationship. In order to moderate several simultaneous e-discussions effectively, it is important to point teachers to interesting clusters of contributions. We designed an algorithm that uses inexact graph matching along with text analysis and machine learning classifiers for searching for such patterns based on a provided example. The method was evaluated on a dataset of real discussion and demonstrated promising initial results.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra teoretické informatiky a matematické logikycs_CZ
thesis.grade.code1
dc.contributor.consultantBarták, Roman
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990009425770106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV