Show simple item record

Marketingová komunikace běžeckého projektu - Sokolský běh republiky
dc.contributor.advisorCrossan, William Morea
dc.creatorFabšová, Dominika
dc.date.accessioned2020-09-15T09:53:48Z
dc.date.available2020-09-15T09:53:48Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/120253
dc.description.abstractNázev: Marketingová komunikace běžeckého projektu - Sokolský běh republiky Cíl práce: Analýza a zhodnocení marketingové komunikace Sokolského běhu republiky v sezóně 2019, což byla premiérová sezóna této běžecké události. Použité metody výzkumu: Pro naplnění cílů této bakalářské práce byly použity kvalitativní metody výzkumu. První výzkumnou metodou byl polostrukturovaný rozhovor s tiskovým mluvčím závodu. Další metodou bylo zúčastněné pozorování a čerpání dat ze sekundárních zdrojů. Výzkum byl doplněn o výsledky z elektronického dotazníkového šetření. Dotazník byl vytvořen skrz platformu vyplnto.cz a distribuován do Facebookových běžeckých skupin. Respondenti vyplňovali dotazník zcela anonymně a dobrovolně. Výsledky: Výsledky práce ukázaly kvalitu marketingové komunikace běžecké události - Sokolského běhu republiky na základě teoretických poznatků. Zhodnotil se také názor veřejnosti na dosavadní marketingovou komunikaci a zjišťovalo se povědomí lidí o tomto závodu. V závěre pak kromě zhodnocení premiérové sezóny byly předneseny i případné doporučení pro komunikaci v následujících sezónách. Klíčová slova: marketing, komunikační mix, analýza, strategie, premiérová sezóna, běžecká událostcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing communication of running project: Sokolský běh republiky Main goal: Analysis and evaluation of marketing communication of Sokolský běh republiky in season 2019, what was the premiere season of the project. Used research methods: Goals of this thesis were accomplished with usage of qualitative research methods. First used method was semi-structured interview with a spokesperson of the Sokolský běh republiky. Another one was a participated observation and secondary internal data provided by company Raul. Additional method was electronic questionnaire that was created on internet portal vyplnto.cz. It was distributed to the responders through Facebook running groups. Responders were random runners who responded voluntary and anonymously. Results: Results revealed the quality of marketing communication of running event - Sokolský běh republiky based on the theoretical knowledge. Public opinion about existing marketing communication was also evaluated and survey's outcomes verified the public awareness of this event. In the discussion were mentioned recommendations for the future marketing communication improvements. Key words: marketing, promotional mix, analysis, strategy, premiere season, running eventen_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectkomunikační mixcs_CZ
dc.subjectanalýzacs_CZ
dc.subjectstrategiecs_CZ
dc.subjectpremiérová sezónacs_CZ
dc.subjectběžecká událostcs_CZ
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectpromotional mixen_US
dc.subjectanalysisen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectpremiere seasonen_US
dc.subjectrunning eventen_US
dc.titleMarketing communication of running project - Sokolský běh republikyen_US
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-08-25
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId218292
dc.title.translatedMarketingová komunikace běžeckého projektu - Sokolský běh republikycs_CZ
dc.contributor.refereeOpelík, Daniel
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingová komunikace běžeckého projektu - Sokolský běh republiky Cíl práce: Analýza a zhodnocení marketingové komunikace Sokolského běhu republiky v sezóně 2019, což byla premiérová sezóna této běžecké události. Použité metody výzkumu: Pro naplnění cílů této bakalářské práce byly použity kvalitativní metody výzkumu. První výzkumnou metodou byl polostrukturovaný rozhovor s tiskovým mluvčím závodu. Další metodou bylo zúčastněné pozorování a čerpání dat ze sekundárních zdrojů. Výzkum byl doplněn o výsledky z elektronického dotazníkového šetření. Dotazník byl vytvořen skrz platformu vyplnto.cz a distribuován do Facebookových běžeckých skupin. Respondenti vyplňovali dotazník zcela anonymně a dobrovolně. Výsledky: Výsledky práce ukázaly kvalitu marketingové komunikace běžecké události - Sokolského běhu republiky na základě teoretických poznatků. Zhodnotil se také názor veřejnosti na dosavadní marketingovou komunikaci a zjišťovalo se povědomí lidí o tomto závodu. V závěre pak kromě zhodnocení premiérové sezóny byly předneseny i případné doporučení pro komunikaci v následujících sezónách. Klíčová slova: marketing, komunikační mix, analýza, strategie, premiérová sezóna, běžecká událostcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing communication of running project: Sokolský běh republiky Main goal: Analysis and evaluation of marketing communication of Sokolský běh republiky in season 2019, what was the premiere season of the project. Used research methods: Goals of this thesis were accomplished with usage of qualitative research methods. First used method was semi-structured interview with a spokesperson of the Sokolský běh republiky. Another one was a participated observation and secondary internal data provided by company Raul. Additional method was electronic questionnaire that was created on internet portal vyplnto.cz. It was distributed to the responders through Facebook running groups. Responders were random runners who responded voluntary and anonymously. Results: Results revealed the quality of marketing communication of running event - Sokolský běh republiky based on the theoretical knowledge. Public opinion about existing marketing communication was also evaluated and survey's outcomes verified the public awareness of this event. In the discussion were mentioned recommendations for the future marketing communication improvements. Key words: marketing, promotional mix, analysis, strategy, premiere season, running eventen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV