Marketing communication of running project - Sokolský běh republiky
Marketingová komunikace běžeckého projektu - Sokolský běh republiky
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/120253Identifikátory
SIS: 218292
Kolekce
- Kvalifikační práce [8843]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Opelík, Daniel
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
25. 8. 2020
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Angličtina
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
marketing, komunikační mix, analýza, strategie, premiérová sezóna, běžecká událostKlíčová slova (anglicky)
marketing, promotional mix, analysis, strategy, premiere season, running eventNázev: Marketingová komunikace běžeckého projektu - Sokolský běh republiky Cíl práce: Analýza a zhodnocení marketingové komunikace Sokolského běhu republiky v sezóně 2019, což byla premiérová sezóna této běžecké události. Použité metody výzkumu: Pro naplnění cílů této bakalářské práce byly použity kvalitativní metody výzkumu. První výzkumnou metodou byl polostrukturovaný rozhovor s tiskovým mluvčím závodu. Další metodou bylo zúčastněné pozorování a čerpání dat ze sekundárních zdrojů. Výzkum byl doplněn o výsledky z elektronického dotazníkového šetření. Dotazník byl vytvořen skrz platformu vyplnto.cz a distribuován do Facebookových běžeckých skupin. Respondenti vyplňovali dotazník zcela anonymně a dobrovolně. Výsledky: Výsledky práce ukázaly kvalitu marketingové komunikace běžecké události - Sokolského běhu republiky na základě teoretických poznatků. Zhodnotil se také názor veřejnosti na dosavadní marketingovou komunikaci a zjišťovalo se povědomí lidí o tomto závodu. V závěre pak kromě zhodnocení premiérové sezóny byly předneseny i případné doporučení pro komunikaci v následujících sezónách. Klíčová slova: marketing, komunikační mix, analýza, strategie, premiérová sezóna, běžecká událost
Title: Marketing communication of running project: Sokolský běh republiky Main goal: Analysis and evaluation of marketing communication of Sokolský běh republiky in season 2019, what was the premiere season of the project. Used research methods: Goals of this thesis were accomplished with usage of qualitative research methods. First used method was semi-structured interview with a spokesperson of the Sokolský běh republiky. Another one was a participated observation and secondary internal data provided by company Raul. Additional method was electronic questionnaire that was created on internet portal vyplnto.cz. It was distributed to the responders through Facebook running groups. Responders were random runners who responded voluntary and anonymously. Results: Results revealed the quality of marketing communication of running event - Sokolský běh republiky based on the theoretical knowledge. Public opinion about existing marketing communication was also evaluated and survey's outcomes verified the public awareness of this event. In the discussion were mentioned recommendations for the future marketing communication improvements. Key words: marketing, promotional mix, analysis, strategy, premiere season, running event