Zobrazit minimální záznam

Profile of Paseka publishing house and its media image (1990-2018)
dc.contributor.advisorHalada, Jan
dc.creatorŠimková, Karolína
dc.date.accessioned2020-07-20T10:00:57Z
dc.date.available2020-07-20T10:00:57Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/118963
dc.description.abstractThe diploma thesis entitled Profile of the Paseka publishing house and its media image (1990-2018) aims to capture the image of the Paseka publishing house, which was founded by Ladislav Horáček more than thirty years ago and which has its firm place on the Czech book market. The first part of the thesis aims to acquaint the reader with the basic concepts and introduce him to the circumstances of the Paseka publishing house. Furthermore, this section describes the initial years of the publishing house, as well as projects and personalities that are inextricably linked with Paseka. The second part focuses mainly on the editorial policy of Paseky, which developed together with those who had just worked as the director of the publishing house. The third part of the work is focused on the current Paseka. Part of this chapter is acquaintance with the current editorial policy, important authors, publications and collaborators, but also with how the publishing house communicates with its readers. Finally, the final, practical part presents a quantitative analysis of selected media, which reported on Paseka in the period after the death of its founder Ladislav Horáček, ie between August 2015 and the end of 2019.en_US
dc.description.abstract- si klade za cíl zachytit obraz nakladatelství Paseka, které založil Ladislav Horáček před více než třiceti lety, a jež má své pevné místo na českém knižním trhu. První část práce si klade za cíl seznámit čtenáře se základními pojmy a představit této části popsána počáteční léta Pasekou neodmyslitelně spjaty. Druhá část se zaměřuje především na ediční politiku Paseky, jež se vyvíjela spolu ovna působil ve funkci ředitele nakladatelství. Třetí část práce je zaměřena na současnou Paseku. Součástí této části je seznámení nynější ediční politikou, významnými autory, publikacemi i spolupracovníky, ale také se svými čtenáři. A konečně závěrečná, praktická část, představuje kvantitativní analýzu vybraných médií, jež referovala o Pasece v období po smrti jejího zakladatele Ladislava Horáčka,cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectPublishing houseen_US
dc.subjectPasekaen_US
dc.subjectliteratureen_US
dc.subjectbooksen_US
dc.subjecteditionen_US
dc.subjectreadershipen_US
dc.subjectmedia responseen_US
dc.subjectNakladatelstvícs_CZ
dc.subjectPasekacs_CZ
dc.subjectliteraturacs_CZ
dc.subjectknihycs_CZ
dc.subjectedicecs_CZ
dc.subjectčtenářstvícs_CZ
dc.subjectmediální ohlascs_CZ
dc.titleProfil nakladatelství Paseka a jeho mediální obraz (1990-2018)cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-06-29
dc.description.departmentDepartment of Journalismen_US
dc.description.departmentKatedra žurnalistikycs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId204354
dc.title.translatedProfile of Paseka publishing house and its media image (1990-2018)en_US
dc.contributor.refereeČeňková, Jana
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŽurnalistikacs_CZ
thesis.degree.disciplineJournalismen_US
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra žurnalistikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Journalismen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csŽurnalistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enJournalismen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.cs- si klade za cíl zachytit obraz nakladatelství Paseka, které založil Ladislav Horáček před více než třiceti lety, a jež má své pevné místo na českém knižním trhu. První část práce si klade za cíl seznámit čtenáře se základními pojmy a představit této části popsána počáteční léta Pasekou neodmyslitelně spjaty. Druhá část se zaměřuje především na ediční politiku Paseky, jež se vyvíjela spolu ovna působil ve funkci ředitele nakladatelství. Třetí část práce je zaměřena na současnou Paseku. Součástí této části je seznámení nynější ediční politikou, významnými autory, publikacemi i spolupracovníky, ale také se svými čtenáři. A konečně závěrečná, praktická část, představuje kvantitativní analýzu vybraných médií, jež referovala o Pasece v období po smrti jejího zakladatele Ladislava Horáčka,cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis entitled Profile of the Paseka publishing house and its media image (1990-2018) aims to capture the image of the Paseka publishing house, which was founded by Ladislav Horáček more than thirty years ago and which has its firm place on the Czech book market. The first part of the thesis aims to acquaint the reader with the basic concepts and introduce him to the circumstances of the Paseka publishing house. Furthermore, this section describes the initial years of the publishing house, as well as projects and personalities that are inextricably linked with Paseka. The second part focuses mainly on the editorial policy of Paseky, which developed together with those who had just worked as the director of the publishing house. The third part of the work is focused on the current Paseka. Part of this chapter is acquaintance with the current editorial policy, important authors, publications and collaborators, but also with how the publishing house communicates with its readers. Finally, the final, practical part presents a quantitative analysis of selected media, which reported on Paseka in the period after the death of its founder Ladislav Horáček, ie between August 2015 and the end of 2019.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra žurnalistikycs_CZ
thesis.grade.codeA
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV