Zobrazit minimální záznam

The Personalization of political communication - The Example of Andrej Babiš's Facebook page
dc.contributor.advisorShavit, Anna
dc.creatorMarek, Michal
dc.date.accessioned2020-07-15T10:04:53Z
dc.date.available2020-07-15T10:04:53Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/118634
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectPersonalizationen_US
dc.subjectprivatizationen_US
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjectpolitical communicationen_US
dc.subjectpolitical marketingen_US
dc.subjectAndrej Babisen_US
dc.subjectcontent analysisen_US
dc.subjectsemiotic analysisen_US
dc.subjectcase studyen_US
dc.subjectPersonalizacecs_CZ
dc.subjectprivatizacecs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectpolitická komunikacecs_CZ
dc.subjectpolitický marketingcs_CZ
dc.subjectAndrej Babišcs_CZ
dc.subjectobsahová analýzacs_CZ
dc.subjectsémiotická analýzacs_CZ
dc.subjectpřípadová studiecs_CZ
dc.titlePersonalizace politické komunikace na sociálních sítích na příkladu Facebookové stránky Andreje Babišecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-06-24
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId215495
dc.title.translatedThe Personalization of political communication - The Example of Andrej Babiš's Facebook pageen_US
dc.contributor.refereeŠvec, Kamil
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeA
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV