Individuální plánování v nízkoprahových službách pro děti a mládež
Individual planningin low-threshold club for children and young people
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/118355Identifikátory
SIS: 212880
Kolekce
- Kvalifikační práce [2653]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Mlejnková, Kristýna
Fakulta / součást
Husitská teologická fakulta
Obor
Sociální a charitativní práce
Katedra / ústav / klinika
HTF - Katedra psychosociálních věd a etiky
Datum obhajoby
22. 6. 2020
Nakladatel
Univerzita Karlova, Husitská teologická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež, individuální plánováníKlíčová slova (anglicky)
Low-threshold club for children and young people, individual planningDiplomová práce se zaměřuje na individuální plánování v nízkoprahových zařízení pro děti a mládež. Tato práce se soustředí na vymezení pojmu individuálního plánování a nízkoprahových zařízení pro děti a mládež, speciálně na Nízkoprahový klub Husita. Jedná se o diplomovou práci teoreticky - výzkumného rázu jejíž hlavním cílem je zvýšit kvalitu individuálního plánování v NPK Husita. Praktická část diplomové práce se zaměřuje na analýzu individuálních plánu zaznamenaných v roce 2019, soustředí se na rozdílnost v určitých věkových kategoriích, témat a stylů jednotlivých individuálních plánů a stanovování cílů spolupráce v kontextu individuálního plánování.
In my master thesis I consider the individual planning agenda within low-threshold clubs for children and young people. Within my thesis I focus on determination of the terms "individual planning" and "low-threshold club for children and young people" especially I am focused on "Nízkoprahový klub Husita" low-threshold club. The nature of my thesis is theoretical - researching and its main goal is to increase the quality of individual planning agenda in NPK Husita. The practical part of my work is focused on analysing individual plans made in 2019, pointing out the difference between them according to the age of the person making the plan, their topics, style and setting the targets of the plans according to the individual planning agenda.