Zobrazit minimální záznam

Analysis of approaches to strategic management in tertiary education
dc.contributor.advisorPaulovčáková, Lucie
dc.creatorKadleček, Václav
dc.date.accessioned2020-06-22T09:59:18Z
dc.date.available2020-06-22T09:59:18Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/117357
dc.description.abstractThe subject of the diploma thesis titled Analysis of approaches to strategic management in tertiary education is the analysis of approaches from the point of view of national and international strategies and also from the point of view of universities themselves. The thesis contains theoretical background, theoretical resources of the issue concerned focusing on strategic management in general and in concept of tertiary education. The theoretical part also presents the history of tertiary education from the first Czechoslovak Republic to the present form of tertiary education in the Czech Republic and Slovakia. The bases for the researched issue, ie. the approach to strategic management in the field of tertiary education, are represented by conceptual documents focusing on the strategy and development of tertiary education in the Czech Republic and the Slovak Republic, the attention is also focused on the tendencies within Bologna process. The outputs of the IPN KREDO project were used, which dealt with the strategy of the development of tertiary education until 2030 in connection with the elaboration of strategic plans for the development of universities for the given period. Development documents at the level of selected universities in the Czech and Slovak Republics also constitute the resources...en_US
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce nesoucí název Analýza přístupů ke strategickému řízení v oblasti terciárního vzdělávání je jednak analýza přístupů z hlediska národní a mezinárodní strategie a jednak z hlediska samotných vysokých škol. Práce obsahuje teoretické zázemí, teoretická východiska zpracovávané problematiky zaměřené na strategické řízení obecně a v pojetí terciárního vzdělávání. Teoretická část dále představuje historii terciárního vzdělávání od první Československé republiky až po současnou podobu terciárního vzdělávání v ČR a SR. Východiskem pro zkoumanou problematiku, tedy přístup ke strategickému řízení v oblasti terciárního vzdělávání, jsou koncepční dokumenty se zaměřením na strategii a rozvoj terciárního vzdělávání v České repubulice a Slovenské republice, pozornost je zaměřena také na směry v rámci Boloňského procesu. Využity jsou výstupy projektu IPN KREDO, který se zabýval strategií rozvoje vysokého školství do roku 2030 v návaznosti na zpracování strategických plánů rozvoje vysokých škol pro uvedené období. Rozvojové dokumenty na úrovni vybraných vysokých škol v České a Slovenské republice jsou zároveň podkladem pro obsahovou analýzu. Zkoumány jsou i přístupy a dokumenty vztahující se k řízení vysokých škol...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectanalýzacs_CZ
dc.subjectřízenícs_CZ
dc.subjectstrategickýcs_CZ
dc.subjectterciárnícs_CZ
dc.subjectvzdělávánícs_CZ
dc.subjectanalysisen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectstrategicen_US
dc.subjecttertiaryen_US
dc.titleAnalýza přístupů ke strategickému řízení v terciárním vzdělávánícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-06-01
dc.description.departmentKatedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId217276
dc.title.translatedAnalysis of approaches to strategic management in tertiary educationen_US
dc.contributor.refereeŠafránková, Jana Marie
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement of Educationen_US
thesis.degree.disciplineManagement vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programSpecializations in Pedagogyen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enManagement of Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecializations in Pedagogyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPředmětem diplomové práce nesoucí název Analýza přístupů ke strategickému řízení v oblasti terciárního vzdělávání je jednak analýza přístupů z hlediska národní a mezinárodní strategie a jednak z hlediska samotných vysokých škol. Práce obsahuje teoretické zázemí, teoretická východiska zpracovávané problematiky zaměřené na strategické řízení obecně a v pojetí terciárního vzdělávání. Teoretická část dále představuje historii terciárního vzdělávání od první Československé republiky až po současnou podobu terciárního vzdělávání v ČR a SR. Východiskem pro zkoumanou problematiku, tedy přístup ke strategickému řízení v oblasti terciárního vzdělávání, jsou koncepční dokumenty se zaměřením na strategii a rozvoj terciárního vzdělávání v České repubulice a Slovenské republice, pozornost je zaměřena také na směry v rámci Boloňského procesu. Využity jsou výstupy projektu IPN KREDO, který se zabýval strategií rozvoje vysokého školství do roku 2030 v návaznosti na zpracování strategických plánů rozvoje vysokých škol pro uvedené období. Rozvojové dokumenty na úrovni vybraných vysokých škol v České a Slovenské republice jsou zároveň podkladem pro obsahovou analýzu. Zkoumány jsou i přístupy a dokumenty vztahující se k řízení vysokých škol...cs_CZ
uk.abstract.enThe subject of the diploma thesis titled Analysis of approaches to strategic management in tertiary education is the analysis of approaches from the point of view of national and international strategies and also from the point of view of universities themselves. The thesis contains theoretical background, theoretical resources of the issue concerned focusing on strategic management in general and in concept of tertiary education. The theoretical part also presents the history of tertiary education from the first Czechoslovak Republic to the present form of tertiary education in the Czech Republic and Slovakia. The bases for the researched issue, ie. the approach to strategic management in the field of tertiary education, are represented by conceptual documents focusing on the strategy and development of tertiary education in the Czech Republic and the Slovak Republic, the attention is also focused on the tendencies within Bologna process. The outputs of the IPN KREDO project were used, which dealt with the strategy of the development of tertiary education until 2030 in connection with the elaboration of strategic plans for the development of universities for the given period. Development documents at the level of selected universities in the Czech and Slovak Republics also constitute the resources...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV