dc.contributor.advisor | Gemrot, Jakub | |
dc.creator | Lakomý, Ondřej | |
dc.date.accessioned | 2020-02-27T10:27:17Z | |
dc.date.available | 2020-02-27T10:27:17Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/116805 | |
dc.description.abstract | In a business simulation game Open Transport Tycoon Deluxe, players can play the game alone or can compete agai st other players or against artificial intelligence. There is plenty of artificial intelligences that can be downloaded and used in the game. Usually the AI is simple and does not build complex transfer routes. Inspired by OpenTTDCoop, a community organisation which specializes on building complex railway networks, new artificial intelligence has bee developed to fill the gap in the available artificial intelligence list - TrainsferAI. TrainsferAI is capable of planning, uilding and expanding its own railway network. It follows a set of rules based on the OpenTTDCoop rules for player . TrainsferAI builds network consisting of stations, routes and crossroads using A* searching algorithm in a couple o variations. The network should be complex and on a human-like level. | en_US |
dc.description.abstract | V obchodním simulátoru Open Transport Tycoon Deluxe mohou hráči hrát sami nebo mohou soupeřit s ostatním hrá i nebo s umělou inteligencí. K dispozici je velké množství umělých inteligencí, které mohou být staženy a použity v hře. Obvykle jsou jednoduché a nestaví komplexní dopravní sítě. Inspirováno u skupiny OpenTTDCoop, což je ko unita specializující se na budování komplexních přepravních sítí, byla vytvořena nová umělá inteligence, aby vyplnil volné místo - TrainsferAI. TrainsferAI je schopná plánovat, stavět a expandovat svou vlastní železniční sít. Řídí se s uborem pravidel založených na herních pravidlech OpenTTDCoop. TrainsferAI staví sít skládající se ze stanic, přep avních cest a křižovatek za použití vyhledávacího algoritmu A* a jeho několika variacích. Síť by měla dosahovat "h man-like" komplexity. | cs_CZ |
dc.language | English | cs_CZ |
dc.language.iso | en_US | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Transport Tycoon | cs_CZ |
dc.subject | Open Transport Tycoon Deluxe | cs_CZ |
dc.subject | OpenTTD | cs_CZ |
dc.subject | OTTD | cs_CZ |
dc.subject | AI | cs_CZ |
dc.subject | umělá inteligence | cs_CZ |
dc.subject | vlaky | cs_CZ |
dc.subject | sítě | cs_CZ |
dc.subject | železnice | cs_CZ |
dc.subject | A* | cs_CZ |
dc.subject | AStar | cs_CZ |
dc.subject | Transport Tycoon | en_US |
dc.subject | Open Transport Tycoon Deluxe | en_US |
dc.subject | OpenTTD | en_US |
dc.subject | OTTD | en_US |
dc.subject | AI | en_US |
dc.subject | artificial intelligence | en_US |
dc.subject | trains | en_US |
dc.subject | network | en_US |
dc.subject | railway | en_US |
dc.subject | A* | en_US |
dc.subject | AStar | en_US |
dc.title | Railroad Network Planning in Open Transport Tycoon Deluxe | en_US |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2020 | |
dcterms.dateAccepted | 2020-02-06 | |
dc.description.department | Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
dc.description.department | Department of Software and Computer Science Education | en_US |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 220954 | |
dc.title.translated | Plánování železniční sítě pro Open Transport Tycoon Deluxe | cs_CZ |
dc.contributor.referee | Kopecký, Michal | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Computer Graphics and Game Development | en_US |
thesis.degree.discipline | Počítačová grafika a vývoj počítačových her | cs_CZ |
thesis.degree.program | Computer Science | en_US |
thesis.degree.program | Informatika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Počítačová grafika a vývoj počítačových her | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Computer Graphics and Game Development | en_US |
uk.degree-program.cs | Informatika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Computer Science | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | V obchodním simulátoru Open Transport Tycoon Deluxe mohou hráči hrát sami nebo mohou soupeřit s ostatním hrá i nebo s umělou inteligencí. K dispozici je velké množství umělých inteligencí, které mohou být staženy a použity v hře. Obvykle jsou jednoduché a nestaví komplexní dopravní sítě. Inspirováno u skupiny OpenTTDCoop, což je ko unita specializující se na budování komplexních přepravních sítí, byla vytvořena nová umělá inteligence, aby vyplnil volné místo - TrainsferAI. TrainsferAI je schopná plánovat, stavět a expandovat svou vlastní železniční sít. Řídí se s uborem pravidel založených na herních pravidlech OpenTTDCoop. TrainsferAI staví sít skládající se ze stanic, přep avních cest a křižovatek za použití vyhledávacího algoritmu A* a jeho několika variacích. Síť by měla dosahovat "h man-like" komplexity. | cs_CZ |
uk.abstract.en | In a business simulation game Open Transport Tycoon Deluxe, players can play the game alone or can compete agai st other players or against artificial intelligence. There is plenty of artificial intelligences that can be downloaded and used in the game. Usually the AI is simple and does not build complex transfer routes. Inspired by OpenTTDCoop, a community organisation which specializes on building complex railway networks, new artificial intelligence has bee developed to fill the gap in the available artificial intelligence list - TrainsferAI. TrainsferAI is capable of planning, uilding and expanding its own railway network. It follows a set of rules based on the OpenTTDCoop rules for player . TrainsferAI builds network consisting of stations, routes and crossroads using A* searching algorithm in a couple o variations. The network should be complex and on a human-like level. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |