Zobrazit minimální záznam

Quality of adult education in non-formal educational institutions
dc.contributor.advisorDvořáková, Miroslava
dc.creatorDrozdová, Sára
dc.date.accessioned2020-02-03T10:53:57Z
dc.date.available2020-02-03T10:53:57Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/116072
dc.description.abstractPráce se zabývá tématem kvality v dalším neformálním vzdělávání z pohledu manažerů a klientů neformálních vzdělávacích institucí. Cílem diplomové práce je zjistit, jaké je pojetí kvality v dalším vzdělávání na základě hloubkového výzkumu mezi manažery neformálních vzdělávacích institucí a klienty těchto institucí. Výstupy z výzkumu budou dále porovnány s existujícími systémy řízení kvality. V teoretické části bude připravena PEST analýza ke zmapování dalšího vzdělávání v České republice, která slouží k porozumění aktuálních trendů a vlivů působících na danou oblast. Dále budou popsány systémy řízení kvality ve vzdělávání a možnosti jejich využití. Hlavními systémy, které budou popsány, je ISO norma, TQM, EFQM, model CAF, Rating vzdělávacích institucí a audit Qfor. Šetření bude provedeno hloubkovými polostrukturovanými rozhovory s manažery a s klienty vzdělávacích institucí za použití designu zakotvené teorie. V první fázi výzkumu budou zapojeni manažeři vzdělávacích institucí. Rozhovory budou kódovány a budou v nich nalézány opakující se koncepty a kategorie. Z kódovaných rozhovorů budou dohledány atributy kvality. V další fázi budou do výzkumu zapojeni klienti těchto institucí s jejich pohledem na kvalitu v dalším vzdělávání. Z hloubkových rozhovorů pak analýzou a kódováním vzniknou požadavky a...cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis is focusing on the quality in adult education from the point of view of managers and clients of non-formal educational institutions. The aim of this thesis is to find out the conception quality in adult educations organisation from the point of view of managers and clients in non- formal educational institutions based on depth research with managers of non-formal educational institutions and clients of those institutions. Outcome of the research are going to be compared with existing quality management systems. In the theoretical part, the PEST analysis of the adult education in the Czech Republic is going to be created for a better understanding of trends and impacts in this area. After the analysis, there are going to be described quality management systems and the possibilities of their use. The main system that are going to be described are ISO norm, TQM, EFQM, CAF model, Rating of educational institutions and audit Qfor. Research is based on the depth semi-structured interviews with managers and clients while using design of the grounded theory. In the first part, there are going to be interviews with managers of adult-educational institutions. Interviews will be encrypted a finding repetitive concepts and categories. From encrypted interviews are going to be found the quality...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectQualityen_US
dc.subjectadult educationen_US
dc.subjectquality management systemen_US
dc.subjectKvalitacs_CZ
dc.subjectdalší vzdělávánícs_CZ
dc.subjectsystém řízení kvalitycs_CZ
dc.titleKvalita dalšího vzdělávání v neformálních vzdělávacích institucíchcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-01-13
dc.description.departmentKatedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId212138
dc.title.translatedQuality of adult education in non-formal educational institutionsen_US
dc.contributor.refereePaulovčáková, Lucie
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement of Educationen_US
thesis.degree.disciplineManagement vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programSpecializations in Pedagogyen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enManagement of Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecializations in Pedagogyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce se zabývá tématem kvality v dalším neformálním vzdělávání z pohledu manažerů a klientů neformálních vzdělávacích institucí. Cílem diplomové práce je zjistit, jaké je pojetí kvality v dalším vzdělávání na základě hloubkového výzkumu mezi manažery neformálních vzdělávacích institucí a klienty těchto institucí. Výstupy z výzkumu budou dále porovnány s existujícími systémy řízení kvality. V teoretické části bude připravena PEST analýza ke zmapování dalšího vzdělávání v České republice, která slouží k porozumění aktuálních trendů a vlivů působících na danou oblast. Dále budou popsány systémy řízení kvality ve vzdělávání a možnosti jejich využití. Hlavními systémy, které budou popsány, je ISO norma, TQM, EFQM, model CAF, Rating vzdělávacích institucí a audit Qfor. Šetření bude provedeno hloubkovými polostrukturovanými rozhovory s manažery a s klienty vzdělávacích institucí za použití designu zakotvené teorie. V první fázi výzkumu budou zapojeni manažeři vzdělávacích institucí. Rozhovory budou kódovány a budou v nich nalézány opakující se koncepty a kategorie. Z kódovaných rozhovorů budou dohledány atributy kvality. V další fázi budou do výzkumu zapojeni klienti těchto institucí s jejich pohledem na kvalitu v dalším vzdělávání. Z hloubkových rozhovorů pak analýzou a kódováním vzniknou požadavky a...cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis is focusing on the quality in adult education from the point of view of managers and clients of non-formal educational institutions. The aim of this thesis is to find out the conception quality in adult educations organisation from the point of view of managers and clients in non- formal educational institutions based on depth research with managers of non-formal educational institutions and clients of those institutions. Outcome of the research are going to be compared with existing quality management systems. In the theoretical part, the PEST analysis of the adult education in the Czech Republic is going to be created for a better understanding of trends and impacts in this area. After the analysis, there are going to be described quality management systems and the possibilities of their use. The main system that are going to be described are ISO norm, TQM, EFQM, CAF model, Rating of educational institutions and audit Qfor. Research is based on the depth semi-structured interviews with managers and clients while using design of the grounded theory. In the first part, there are going to be interviews with managers of adult-educational institutions. Interviews will be encrypted a finding repetitive concepts and categories. From encrypted interviews are going to be found the quality...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV