Zobrazit minimální záznam

Information flow clients/patients, family members, lay public
dc.contributor.advisorSkorunka, David
dc.creatorHošková, Pavlína
dc.date.accessioned2020-11-26T19:35:22Z
dc.date.available2020-11-26T19:35:22Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/11086
dc.description.abstractResearch points on the fact that information level of your patiens is on a very good level. There is the space for improvement, mainly in the area of communication, which is the basic presumption of good relationship between patients and medics. Report is divided into two parts. The theoretical part is focused on information flow in health service. Experiential part describes the classification of patient's informedness levels within the hospitalization. Research sample are 68 patients. Result shows, that consequent communication is needed. There was biggest dissatisfaction in this sphere. The target is to reach high quality in provided care with active client's attendance and his satisfaction. Main point is good information flow between patient and medic about health state.en_US
dc.description.abstractAutor: Pavlína Hošková Instituce: Ústav sociálního lékařství LF UK v Hradci Králové Oddělení ošetřovatelství Název práce: Informovanost klientů/pacientů, rodinných příslušníků, laické veřejnosti Vedoucí práce: MUDr. David Skorunka Počet stran: 70 Počet příloh: 4 Rok obhajoby: 2007 Klíčová slova: Informovanost, informovaný souhlas, komunikace, zdravotničtí pracovníci ve zdravotnictví, hospitalizace, práva pacientů. Výzkum upozorňuje na skutečnost, že informovanost našich pacientů je na velice dobré úrovni, i když je jistě co zlepšovat, hlavně v oblasti komunikace, která je základním předpokladem dobrého vztahu mezi pacienty a zdravotníky. Práce je členěna do dvou částí. Teoretická část je zaměřena na přiblížení problematiky podávání a získávání informací ve zdravotnictví. Část empirická je zaměřena na hodnocení úrovně informovanosti pacientů během hospitalizace. Zkoumaný vzorek tvoří 68 pacientů. Z výsledků vyplývá potřeba důslednější komunikace, protože v otázkách takto zaměřených bylo nejvíce nespokojených pacientů. Cílem moderního ošetřovatelství je dosažení vysoké kvality poskytované péče aktivní účastí klienta a vyjádření jeho spokojenosti v konečné fázi. Jedním z bodů je právě i dobrá informovanost pacienta o jeho zdravotním stavu.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Lékařská fakulta v Hradci Královécs_CZ
dc.titleInformovanost klientů/pacientů, rodinných příslušníků, laické veřejnostics_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-06-15
dc.description.departmentDepartment of Social Medicineen_US
dc.description.departmentÚstav sociálního lékařstvícs_CZ
dc.description.facultyLékařská fakulta v Hradci Královécs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Medicine in Hradec Královéen_US
dc.identifier.repId36066
dc.title.translatedInformation flow clients/patients, family members, lay publicen_US
dc.contributor.refereeSkála, Bohumil
dc.contributor.refereeŠauer, Karel
dc.identifier.aleph001488884
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineOšetřovatelstvícs_CZ
thesis.degree.disciplineNursingen_US
thesis.degree.programOšetřovatelstvícs_CZ
thesis.degree.programNursingen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csLékařská fakulta v Hradci Králové::Ústav sociálního lékařstvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Medicine in Hradec Králové::Department of Social Medicineen_US
uk.faculty-name.csLékařská fakulta v Hradci Královécs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Medicine in Hradec Královéen_US
uk.faculty-abbr.csLFHKcs_CZ
uk.degree-discipline.csOšetřovatelstvícs_CZ
uk.degree-discipline.enNursingen_US
uk.degree-program.csOšetřovatelstvícs_CZ
uk.degree-program.enNursingen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csAutor: Pavlína Hošková Instituce: Ústav sociálního lékařství LF UK v Hradci Králové Oddělení ošetřovatelství Název práce: Informovanost klientů/pacientů, rodinných příslušníků, laické veřejnosti Vedoucí práce: MUDr. David Skorunka Počet stran: 70 Počet příloh: 4 Rok obhajoby: 2007 Klíčová slova: Informovanost, informovaný souhlas, komunikace, zdravotničtí pracovníci ve zdravotnictví, hospitalizace, práva pacientů. Výzkum upozorňuje na skutečnost, že informovanost našich pacientů je na velice dobré úrovni, i když je jistě co zlepšovat, hlavně v oblasti komunikace, která je základním předpokladem dobrého vztahu mezi pacienty a zdravotníky. Práce je členěna do dvou částí. Teoretická část je zaměřena na přiblížení problematiky podávání a získávání informací ve zdravotnictví. Část empirická je zaměřena na hodnocení úrovně informovanosti pacientů během hospitalizace. Zkoumaný vzorek tvoří 68 pacientů. Z výsledků vyplývá potřeba důslednější komunikace, protože v otázkách takto zaměřených bylo nejvíce nespokojených pacientů. Cílem moderního ošetřovatelství je dosažení vysoké kvality poskytované péče aktivní účastí klienta a vyjádření jeho spokojenosti v konečné fázi. Jedním z bodů je právě i dobrá informovanost pacienta o jeho zdravotním stavu.cs_CZ
uk.abstract.enResearch points on the fact that information level of your patiens is on a very good level. There is the space for improvement, mainly in the area of communication, which is the basic presumption of good relationship between patients and medics. Report is divided into two parts. The theoretical part is focused on information flow in health service. Experiential part describes the classification of patient's informedness levels within the hospitalization. Research sample are 68 patients. Result shows, that consequent communication is needed. There was biggest dissatisfaction in this sphere. The target is to reach high quality in provided care with active client's attendance and his satisfaction. Main point is good information flow between patient and medic about health state.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Lékařská fakulta v Hradci Králové, Ústav sociálního lékařstvícs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placeHradec Královécs_CZ
dc.identifier.lisID990014888840106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV