Zobrazit minimální záznam

The effect of small sided games on agility performance in pre-adolescent soccer players
dc.contributor.advisorŠťastný, Petr
dc.creatorNápravník, Pavel
dc.date.accessioned2019-10-01T10:05:10Z
dc.date.available2019-10-01T10:05:10Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/109454
dc.description.abstractTitle: The effect of small sided games on agility performance in pre-adolescent soccer players Objectives: Evaluation of the impact of small sided games intervention on the agility performance. Comparison between agility performance and motor skills level. Comparison between increase of agility performance and motor skills level. Method: The measured group consisted of 44 players aged 11-13. During the testing, the players passed a battery of motor skills tests TGMD 2, then the agility tests Illinois and 505 R and L (pretest and posttest). The first group of players (22 players) were subjected an interrvention of small sided games (three times a week for 2 months as part of the training session). The 2nd group of players (22 players) had only regular training during this period without intentional intervention. The results: According to the results of the motor skills test TGMD 2, the probands were divided into 3 subgroups according to the achieved performance. In both groups (intervened and control groups) the hypothesis, that players with higher level of motor skills will achieve better results in agility tests, was partially confirmed. This hypothesis was confirmed in the Illinois test in its entirety. In the 505 R and L tests, a statistically significant difference in performance was measured...en_US
dc.description.abstractNázev: Efekt her na malém prostoru na rozvoj agility u hráčů fotbalu v kategorii mladších žáků Cíle: Posouzení vlivu intervence formou malých her na úroveň agility. Komparace úrovně agility s úrovní obecné motoriky. Komparace nárůstu úrovně agility s úrovní obecné motoriky. Metodika: Měřená skupina čítala 44 hráčů ve věku 11 - 13 let. Hráči absolvovali v průběhu testování baterii testů obecné motoriky TGMD 2, dále pak agility testy Illinois a 505 R i L (pretest a posttest). 1. skupina hráčů (22 hráčů) byla podrobena intervenci formou malých her (3x týdně po dobu 2 měsíců v rámci tréninku). 2. skupina hráčů (22 hráčů) měla v tomto období pouze běžný trénink bez záměrné intervence. Výsledky: Dle výsledků v testu obecné motoriky TGMD 2 byli probandi rozděleni do 3 podskupin dle dosaženého výkonu. U obou skupin (intervenované i kontrolní) byla částečně potvrzena hypotéza, že hráči s vyšší úrovní obecné motoriky dosáhnou lepších výsledků v testech agility. Tato hypotéza se potvrdila u testu Illinois v plném rozsahu. U testů 505 R i L byl naměřen statisticky významný rozdíl výkonnosti u skupin s nadprůměrnou úrovní motoriky, u zbylých dvou skupin nebyl rozdíl ve výsledcích natolik signifikantní, aby bylo možno s jistotou přijmout tuto hypotézu v celém rozsahu. Rozložení dat však napovídá, že s velkou...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectfotbalcs_CZ
dc.subjectagilitycs_CZ
dc.subjectzměna směru pohybucs_CZ
dc.subjectobecná motorikacs_CZ
dc.subjectmalé hrycs_CZ
dc.subjectsocceren_US
dc.subjectagilityen_US
dc.subjectchange of direction speeden_US
dc.subjectmootor skillsen_US
dc.subjectsmall sided gamesen_US
dc.titleEfekt her na malém prostoru na rozvoj agility u hráčů fotbalu v kategorii mladších žákůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-09-10
dc.description.departmentSportovní hrycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId205168
dc.title.translatedThe effect of small sided games on agility performance in pre-adolescent soccer playersen_US
dc.contributor.refereeKokštejn, Jakub
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Sportovní hrycs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Efekt her na malém prostoru na rozvoj agility u hráčů fotbalu v kategorii mladších žáků Cíle: Posouzení vlivu intervence formou malých her na úroveň agility. Komparace úrovně agility s úrovní obecné motoriky. Komparace nárůstu úrovně agility s úrovní obecné motoriky. Metodika: Měřená skupina čítala 44 hráčů ve věku 11 - 13 let. Hráči absolvovali v průběhu testování baterii testů obecné motoriky TGMD 2, dále pak agility testy Illinois a 505 R i L (pretest a posttest). 1. skupina hráčů (22 hráčů) byla podrobena intervenci formou malých her (3x týdně po dobu 2 měsíců v rámci tréninku). 2. skupina hráčů (22 hráčů) měla v tomto období pouze běžný trénink bez záměrné intervence. Výsledky: Dle výsledků v testu obecné motoriky TGMD 2 byli probandi rozděleni do 3 podskupin dle dosaženého výkonu. U obou skupin (intervenované i kontrolní) byla částečně potvrzena hypotéza, že hráči s vyšší úrovní obecné motoriky dosáhnou lepších výsledků v testech agility. Tato hypotéza se potvrdila u testu Illinois v plném rozsahu. U testů 505 R i L byl naměřen statisticky významný rozdíl výkonnosti u skupin s nadprůměrnou úrovní motoriky, u zbylých dvou skupin nebyl rozdíl ve výsledcích natolik signifikantní, aby bylo možno s jistotou přijmout tuto hypotézu v celém rozsahu. Rozložení dat však napovídá, že s velkou...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: The effect of small sided games on agility performance in pre-adolescent soccer players Objectives: Evaluation of the impact of small sided games intervention on the agility performance. Comparison between agility performance and motor skills level. Comparison between increase of agility performance and motor skills level. Method: The measured group consisted of 44 players aged 11-13. During the testing, the players passed a battery of motor skills tests TGMD 2, then the agility tests Illinois and 505 R and L (pretest and posttest). The first group of players (22 players) were subjected an interrvention of small sided games (three times a week for 2 months as part of the training session). The 2nd group of players (22 players) had only regular training during this period without intentional intervention. The results: According to the results of the motor skills test TGMD 2, the probands were divided into 3 subgroups according to the achieved performance. In both groups (intervened and control groups) the hypothesis, that players with higher level of motor skills will achieve better results in agility tests, was partially confirmed. This hypothesis was confirmed in the Illinois test in its entirety. In the 505 R and L tests, a statistically significant difference in performance was measured...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Sportovní hrycs_CZ
thesis.grade.code1


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV