Zobrazit minimální záznam

Cube Fighter
dc.contributor.advisorKofroň, Jan
dc.creatorGuba, Peter
dc.date.accessioned2019-10-16T16:30:17Z
dc.date.available2019-10-16T16:30:17Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/109120
dc.description.abstractRealtimeové strategické hry a akční hry jsou dva velice rozdílné typy počítačových her. V mém projektu jsem se pokusil zjistit, jestli je možné je zkombinovat do jedné, se smíšenými výsledky. Základem mé hry je její realtimeový strategický mód, inspirovaný Warcraftem III a The Battle for Middle-earth 1 a 2. V tomhle módu dokáže hráč tvořit budovy a jednotky a použít je na boj s nepřítelem. Hra má také druhý mód, který imituje akční hry. V tomto módu hráč ovládá pouze jednu jednotku. Druhý mód se nakonec stal jenom zábavným dodatkem, a ne esenciální součástí hry, jak jsem si původně představoval. Důvodem nebyla nemožnost realizace, ale její komplexnost.cs_CZ
dc.description.abstractReal-time strategy games and action games are two very different types of computer games. In my project, I attempted to see whether they could be combined to make a coherent whole, with mixed results. The backbone of my game is its real-time strategy mode, inspired by Warcraft III and The Battle for Middle-earth 1 and 2. In this mode, the player can create buildings and units and use them to fight the enemy. The game also has another mode of playing which imitates action games. In it, the player only controls a single unit. The second mode ended up being just a fun add-on instead of an essential part of the gameplay as I had originally intended. The reason behind that wasn't that it would be impossible to make it so, but rather that it would require my game to be far more complex.en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectreal-timeen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectRTSen_US
dc.subjectactionen_US
dc.subjectgameen_US
dc.subjectrealtimecs_CZ
dc.subjectstrategiecs_CZ
dc.subjectRTScs_CZ
dc.subjectakčnícs_CZ
dc.subjecthracs_CZ
dc.titleCube Fighteren_US
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-09-05
dc.description.departmentKatedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Distributed and Dependable Systemsen_US
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId213544
dc.title.translatedCube Fightercs_CZ
dc.contributor.refereeŠvancara, Jiří
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineProgramování a softwarové systémycs_CZ
thesis.degree.disciplineProgramming and Software Systemsen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Distributed and Dependable Systemsen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csProgramování a softwarové systémycs_CZ
uk.degree-discipline.enProgramming and Software Systemsen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csRealtimeové strategické hry a akční hry jsou dva velice rozdílné typy počítačových her. V mém projektu jsem se pokusil zjistit, jestli je možné je zkombinovat do jedné, se smíšenými výsledky. Základem mé hry je její realtimeový strategický mód, inspirovaný Warcraftem III a The Battle for Middle-earth 1 a 2. V tomhle módu dokáže hráč tvořit budovy a jednotky a použít je na boj s nepřítelem. Hra má také druhý mód, který imituje akční hry. V tomto módu hráč ovládá pouze jednu jednotku. Druhý mód se nakonec stal jenom zábavným dodatkem, a ne esenciální součástí hry, jak jsem si původně představoval. Důvodem nebyla nemožnost realizace, ale její komplexnost.cs_CZ
uk.abstract.enReal-time strategy games and action games are two very different types of computer games. In my project, I attempted to see whether they could be combined to make a coherent whole, with mixed results. The backbone of my game is its real-time strategy mode, inspired by Warcraft III and The Battle for Middle-earth 1 and 2. In this mode, the player can create buildings and units and use them to fight the enemy. The game also has another mode of playing which imitates action games. In it, the player only controls a single unit. The second mode ended up being just a fun add-on instead of an essential part of the gameplay as I had originally intended. The reason behind that wasn't that it would be impossible to make it so, but rather that it would require my game to be far more complex.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
thesis.grade.code1


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV