Marketingová komunikace Tenisu pro děti
Marketing communication of Tenis pro děti
bachelor thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/108912Identifiers
Study Information System: 199088
Collections
- Kvalifikační práce [8921]
Author
Advisor
Referee
Štědroň, Bohumír
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
3. 9. 2019
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
trénink, komunikační mix, nábor dětí, sportovní kroužekKeywords (English)
training, communication mix, recruitment, sports playgroupNázev: Marketingová komunikace TENISU PRO DĚTI Cíle: Hlavním cílem této práce vylepšení, popř. vytvoření nové marketingové komunikace projektu TENIS PRO DĚTI. Tento cíl bude realizován na základě analýzy stávající marketingové komunikace z vedení projektu potenciálního zákazníka bakalářské práci byly využity zejména primární zdroje kvantitativní výzkum v podobě písemného dotazování, který byl určen rodičům žáků prvních stupňů základních škol spolupracujících s TENISEM PRO DĚTI Rovněž byl realizován kvalitativní výzkum v podobě kturované jedním z tvůrců projektu zároveň s projektovým manažerem rozboru online komunikace byla využita analýz webových stránek analýz Facebookových stránek. Výsledky: Na základě výzkumu bylo zjištěno, že ne všechny komunikační nástroje jsou využívány efektivně. výše uvedeného důvodu bylo doporučeno vylepšení. Taktéž došlo k navržení nových komunikačních nástrojů, které by mohly budoucnosti sloužit ke splnění některých marketingových cílů. navrhované nástroje patří například konání náborových akcí či navázání spolupráce s médii. Klíčová slova: trénink, komunikační mix, nábor dětí, sportovní kroužek
Title: Marketing Communication of TENIS PRO DETI Objectives: The main aim of this thesis is to improve the marketing communication of beginning project TENIS PRO DĚTI or to suggest completely new marketing communication of TENIS PRO DĚTI according to the results of author's analysis. Methods: There was used mainly primary sources in this thesis. The quantitative and qualitative research was used to evaluate current marketing communication. As quantitative research was chosen a questionnaire. There was used an interview as qualitative research. Also, the TENIS PRO DETI's Facebook profile and website was analysed. Results: There was find out the marketing communication is not use effectively nowadays. Accordingly, it was suggested to improve actual communication tools. Also, there was suggested new communication tools to reach the aims of the project TENIS PRO DĚTI. Namely, the proposed tools include, for example, realization of recruitment events or establishing partnership with the media. Keywords: training, communication mix, recruitment, sports playgroup