Marketingová komunikace Tenisu pro děti
Marketing communication of Tenis pro děti
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/108912Identifikátory
SIS: 199088
Kolekce
- Kvalifikační práce [8435]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Štědroň, Bohumír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
3. 9. 2019
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
trénink, komunikační mix, nábor dětí, sportovní kroužekKlíčová slova (anglicky)
training, communication mix, recruitment, sports playgroupNázev: Marketingová komunikace TENISU PRO DĚTI Cíle: Hlavním cílem této práce vylepšení, popř. vytvoření nové marketingové komunikace projektu TENIS PRO DĚTI. Tento cíl bude realizován na základě analýzy stávající marketingové komunikace z vedení projektu potenciálního zákazníka bakalářské práci byly využity zejména primární zdroje kvantitativní výzkum v podobě písemného dotazování, který byl určen rodičům žáků prvních stupňů základních škol spolupracujících s TENISEM PRO DĚTI Rovněž byl realizován kvalitativní výzkum v podobě kturované jedním z tvůrců projektu zároveň s projektovým manažerem rozboru online komunikace byla využita analýz webových stránek analýz Facebookových stránek. Výsledky: Na základě výzkumu bylo zjištěno, že ne všechny komunikační nástroje jsou využívány efektivně. výše uvedeného důvodu bylo doporučeno vylepšení. Taktéž došlo k navržení nových komunikačních nástrojů, které by mohly budoucnosti sloužit ke splnění některých marketingových cílů. navrhované nástroje patří například konání náborových akcí či navázání spolupráce s médii. Klíčová slova: trénink, komunikační mix, nábor dětí, sportovní kroužek
Title: Marketing Communication of TENIS PRO DETI Objectives: The main aim of this thesis is to improve the marketing communication of beginning project TENIS PRO DĚTI or to suggest completely new marketing communication of TENIS PRO DĚTI according to the results of author's analysis. Methods: There was used mainly primary sources in this thesis. The quantitative and qualitative research was used to evaluate current marketing communication. As quantitative research was chosen a questionnaire. There was used an interview as qualitative research. Also, the TENIS PRO DETI's Facebook profile and website was analysed. Results: There was find out the marketing communication is not use effectively nowadays. Accordingly, it was suggested to improve actual communication tools. Also, there was suggested new communication tools to reach the aims of the project TENIS PRO DĚTI. Namely, the proposed tools include, for example, realization of recruitment events or establishing partnership with the media. Keywords: training, communication mix, recruitment, sports playgroup