dc.contributor.advisor | Kratochvíl, Miroslav | |
dc.creator | Joneš, Jan | |
dc.date.accessioned | 2019-07-18T09:53:34Z | |
dc.date.available | 2019-07-18T09:53:34Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/108316 | |
dc.description.abstract | Cílem této práce je vytvořit program pro Windows, který bere aplikaci zkompilovanou pro iOS a emuluje ji. Přitom emuluje strojový kód pouze dané aplikace, naproti tomu funkcionalita původně poskytovaná iOS je přeložena na ekvivalentní funkcionalitu dostupnou ve Windows. Díky tomu emulovaná aplikace disponuje uživatelským rozhraním a chováním, které jsou přirozené pro cílovou platformu. V čase kompilace je generován vlastní strojový kód, který podporuje zmíněný překlad za běhu. Tato práce také popisuje vlast- nosti iOS, které emulátor potřebuje napodobovat, a diskutuje různé přístupy k vývoji pro více platforem. 1 | cs_CZ |
dc.description.abstract | The goal of this thesis is to create a program for Windows that takes a compiled iOS application and emulates it. However, only the application's machine code is emulated, whereas system functionality originally provided by iOS is translated to an equivalent functionality available on Windows. Hence, the emulated application employs a user interface and behavior that feel native on the target platform. At compile time, custom machine code is generated that supports the translation at runtime. The thesis also describes iOS's internals that the emulator needs to imitate and discusses different approaches to cross-platform development. 1 | en_US |
dc.language | English | cs_CZ |
dc.language.iso | en_US | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.subject | emulátor | cs_CZ |
dc.subject | iOS | cs_CZ |
dc.subject | Objective-C | cs_CZ |
dc.subject | emulator | en_US |
dc.subject | iOS | en_US |
dc.subject | Objective-C | en_US |
dc.title | iOS emulator for Windows | en_US |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2019 | |
dcterms.dateAccepted | 2019-06-27 | |
dc.description.department | Department of Software Engineering | en_US |
dc.description.department | Katedra softwarového inženýrství | cs_CZ |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.identifier.repId | 204579 | |
dc.title.translated | Emulátor iOS pro Windows | cs_CZ |
dc.contributor.referee | Kofroň, Jan | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | General Computer Science | en_US |
thesis.degree.discipline | Obecná informatika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Informatika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Computer Science | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwarového inženýrství | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Software Engineering | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Obecná informatika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | General Computer Science | en_US |
uk.degree-program.cs | Informatika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Computer Science | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem této práce je vytvořit program pro Windows, který bere aplikaci zkompilovanou pro iOS a emuluje ji. Přitom emuluje strojový kód pouze dané aplikace, naproti tomu funkcionalita původně poskytovaná iOS je přeložena na ekvivalentní funkcionalitu dostupnou ve Windows. Díky tomu emulovaná aplikace disponuje uživatelským rozhraním a chováním, které jsou přirozené pro cílovou platformu. V čase kompilace je generován vlastní strojový kód, který podporuje zmíněný překlad za běhu. Tato práce také popisuje vlast- nosti iOS, které emulátor potřebuje napodobovat, a diskutuje různé přístupy k vývoji pro více platforem. 1 | cs_CZ |
uk.abstract.en | The goal of this thesis is to create a program for Windows that takes a compiled iOS application and emulates it. However, only the application's machine code is emulated, whereas system functionality originally provided by iOS is translated to an equivalent functionality available on Windows. Hence, the emulated application employs a user interface and behavior that feel native on the target platform. At compile time, custom machine code is generated that supports the translation at runtime. The thesis also describes iOS's internals that the emulator needs to imitate and discusses different approaches to cross-platform development. 1 | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwarového inženýrství | cs_CZ |
thesis.grade.code | 1 | |