Kvalita vysokoškolské výuky z pohledu studentů
Quality of teaching from students' point of view
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/107779Identifikátory
SIS: 210647
Kolekce
- Kvalifikační práce [22834]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Valenta, Josef
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
13. 6. 2019
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Kvalita výuky|student|hodnocení|výukové metody|přednáška|aktivizace|přechod na vysokou školuKlíčová slova (anglicky)
Teaching quality|student|evaluation|teaching methods|lecture|activation|transition to high schoolBakalářská práce se zaměřuje na kvalitu vysokoškolské výuky z pohledu studentů. Teoretická část je zaměřena na hledání dosud vytvořených kritérií kvality složek výuky, do kterých patří student, učitel, výukové formy a metody, a čerpá z monografií i empirických výzkumů. V empirické části byly získány pomocí kvalitativně zaměřené výzkumné sondy představy studentů o podobě kvality jednotlivých složek výuky. Účelem práce je rozšířit povědomí o studentských požadavcích na kvalitu a docílit tím vyšší spokojenosti s kvalitou výuky jak u studentů, tak u vyučujících. Klíčová slova: Kvalita výuky, student, hodnocení, výukové metody, přednáška, aktivizace, přechod na vysokou školu
The bachelor thesis aims at the quality of teaching from students' point of view. The theoretical framework focuses on looking for current quality criteria of teaching components, into which belong students, teacher, educational forms and methods, and it also gains information from literature and empirical researches. In the empirical part, were collected students' ideas about the quality of individual teaching components by qualitatively oriented research. Purpose of this paper is to raise awareness about students' requirements of educational quality and to achieve increased satisfaction with the educational quality of both students and teachers. Key words: Teaching quality, student, evaluation, teaching methods, lecture, activation, transition to high school