Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pražského sportovního centra
Marketing Research of customer satisfaction in the Prague Sports Center
bachelor thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/105890Identifiers
Study Information System: 201394
Collections
- Kvalifikační práce [8921]
Author
Advisor
Referee
Janák, Vladimír
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
29. 4. 2019
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
marketing, spokojenost zákazníků, sportovní služby, sportovní marketing, 7C, marketing služebKeywords (English)
marketing, customer satisfaction, sport services, sport marketing, 7C, marketing of servicesNázev: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pražského sportovního centra Cíle: Hlavním cílem této práce je získat informace o spokojenosti zákazníků pražského sportovního centra prostřednictvím marketingového výzkumu a na jeho základě vypracovat analýzu, ze které se vyvodí závěry a případná další doporučení pro vedení daného sportovního centra. Metody: V této práci byla využita kvalitativní metoda marketingového výzkumu, konkrétně formou dvou rozhovorů - první s manažerem centra a druhý se dvěma recepčními, a dále pak skryté pozorování ve sportovním centru. Také byla použita kvantitativní metoda v podobě elektronického dotazníku, který vyplnilo 136 zákazníků sportovního centra. Výsledky: Při analýze bylo zjištěno, že sportovní centrum je mezi zákazníky velmi oblíbené, ale stále tu je ještě pár věcí, které by se daly zlepšit. Výsledkem práce je i návrh možných zlepšení, která by mohla vést ke zvýšené návštěvnosti sportovního centra během méně oblíbených dnů a hodin, učinit zákazníky ještě o něco spokojenějšími a zároveň zvýšit celkové příjmy. Klíčová slova: marketing, spokojenost zákazníků, sportovní služby, sportovní marketing, 7C, marketing služeb
Title: Marketing Research of Customers' Satisfaction in a Prague Sports Centre Objectives: The main goal of this work is to gather information about customers' satisfaction in one Prague Sports Centre through marketing research. Then, based on that research, analyze the data so that conclusions and possible further recommendations for the management of the sports center can be made. Methods: In this thesis, both quantitative and qualitative methods of the marketing research were used. Qualitative in the form of two interviews that were held in the centre - one with the manager of the centre and the second one with two members of staff, last but not least a hidden observation of one sport class in the sport centre. Quantitative method was in the form of an electronic questionnaire filled in by 136 customers of the sport centre by computer in the hall. Results: This thesis has revealed that the sport centre is very popular among its customers but there are still few things to improve. The results of this work are also suggestions of some possible improvements that could lead to an increased attendance at the sport centre during less popular days and times while also increasing customer's satisfaction and total revenue. Keywords: marketing, customers' satisfaction, sport services, sport marketing, 7C,...
Citace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Nové marketingové metody v knihovnách
Defence status: DEFENDEDSteklá, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Date of defense: 16. 9. 2013V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Defence status: DEFENDEDPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... -
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Defence status: NOT DEFENDEDLakomá, Milena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...