Zobrazit minimální záznam

Marketing Research of customer satisfaction in the Prague Sports Center
dc.contributor.advisorPecinová, Markéta
dc.creatorKejvalová, Elena
dc.date.accessioned2019-05-21T07:22:13Z
dc.date.available2019-05-21T07:22:13Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/105890
dc.description.abstractTitle: Marketing Research of Customers' Satisfaction in a Prague Sports Centre Objectives: The main goal of this work is to gather information about customers' satisfaction in one Prague Sports Centre through marketing research. Then, based on that research, analyze the data so that conclusions and possible further recommendations for the management of the sports center can be made. Methods: In this thesis, both quantitative and qualitative methods of the marketing research were used. Qualitative in the form of two interviews that were held in the centre - one with the manager of the centre and the second one with two members of staff, last but not least a hidden observation of one sport class in the sport centre. Quantitative method was in the form of an electronic questionnaire filled in by 136 customers of the sport centre by computer in the hall. Results: This thesis has revealed that the sport centre is very popular among its customers but there are still few things to improve. The results of this work are also suggestions of some possible improvements that could lead to an increased attendance at the sport centre during less popular days and times while also increasing customer's satisfaction and total revenue. Keywords: marketing, customers' satisfaction, sport services, sport marketing, 7C,...en_US
dc.description.abstractNázev: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pražského sportovního centra Cíle: Hlavním cílem této práce je získat informace o spokojenosti zákazníků pražského sportovního centra prostřednictvím marketingového výzkumu a na jeho základě vypracovat analýzu, ze které se vyvodí závěry a případná další doporučení pro vedení daného sportovního centra. Metody: V této práci byla využita kvalitativní metoda marketingového výzkumu, konkrétně formou dvou rozhovorů - první s manažerem centra a druhý se dvěma recepčními, a dále pak skryté pozorování ve sportovním centru. Také byla použita kvantitativní metoda v podobě elektronického dotazníku, který vyplnilo 136 zákazníků sportovního centra. Výsledky: Při analýze bylo zjištěno, že sportovní centrum je mezi zákazníky velmi oblíbené, ale stále tu je ještě pár věcí, které by se daly zlepšit. Výsledkem práce je i návrh možných zlepšení, která by mohla vést ke zvýšené návštěvnosti sportovního centra během méně oblíbených dnů a hodin, učinit zákazníky ještě o něco spokojenějšími a zároveň zvýšit celkové příjmy. Klíčová slova: marketing, spokojenost zákazníků, sportovní služby, sportovní marketing, 7C, marketing služebcs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs_CZ
dc.subjectsportovní službycs_CZ
dc.subjectsportovní marketingcs_CZ
dc.subject7Ccs_CZ
dc.subjectmarketing služebcs_CZ
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectcustomer satisfactionen_US
dc.subjectsport servicesen_US
dc.subjectsport marketingen_US
dc.subject7Cen_US
dc.subjectmarketing of servicesen_US
dc.titleMarketingový výzkum spokojenosti zákazníků pražského sportovního centracs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-04-29
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId201394
dc.title.translatedMarketing Research of customer satisfaction in the Prague Sports Centeren_US
dc.contributor.refereeJanák, Vladimír
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pražského sportovního centra Cíle: Hlavním cílem této práce je získat informace o spokojenosti zákazníků pražského sportovního centra prostřednictvím marketingového výzkumu a na jeho základě vypracovat analýzu, ze které se vyvodí závěry a případná další doporučení pro vedení daného sportovního centra. Metody: V této práci byla využita kvalitativní metoda marketingového výzkumu, konkrétně formou dvou rozhovorů - první s manažerem centra a druhý se dvěma recepčními, a dále pak skryté pozorování ve sportovním centru. Také byla použita kvantitativní metoda v podobě elektronického dotazníku, který vyplnilo 136 zákazníků sportovního centra. Výsledky: Při analýze bylo zjištěno, že sportovní centrum je mezi zákazníky velmi oblíbené, ale stále tu je ještě pár věcí, které by se daly zlepšit. Výsledkem práce je i návrh možných zlepšení, která by mohla vést ke zvýšené návštěvnosti sportovního centra během méně oblíbených dnů a hodin, učinit zákazníky ještě o něco spokojenějšími a zároveň zvýšit celkové příjmy. Klíčová slova: marketing, spokojenost zákazníků, sportovní služby, sportovní marketing, 7C, marketing služebcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing Research of Customers' Satisfaction in a Prague Sports Centre Objectives: The main goal of this work is to gather information about customers' satisfaction in one Prague Sports Centre through marketing research. Then, based on that research, analyze the data so that conclusions and possible further recommendations for the management of the sports center can be made. Methods: In this thesis, both quantitative and qualitative methods of the marketing research were used. Qualitative in the form of two interviews that were held in the centre - one with the manager of the centre and the second one with two members of staff, last but not least a hidden observation of one sport class in the sport centre. Quantitative method was in the form of an electronic questionnaire filled in by 136 customers of the sport centre by computer in the hall. Results: This thesis has revealed that the sport centre is very popular among its customers but there are still few things to improve. The results of this work are also suggestions of some possible improvements that could lead to an increased attendance at the sport centre during less popular days and times while also increasing customer's satisfaction and total revenue. Keywords: marketing, customers' satisfaction, sport services, sport marketing, 7C,...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code1


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV