Využití volného času dětí na 1. stupni základních škol jako prevence sociálně patologických jevů
Leisure time activities of children at primary schools as prevention of socially pathological phenomena
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/102736Identifikátory
SIS: 190449
Kolekce
- Kvalifikační práce [2653]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Čedík, Miloslav
Fakulta / součást
Husitská teologická fakulta
Obor
Sociální a charitativní práce
Katedra / ústav / klinika
HTF - Katedra psychosociálních věd a etiky
Datum obhajoby
24. 9. 2018
Nakladatel
Univerzita Karlova, Husitská teologická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Žák, mladší školní věk, prevence, rodina, sociálně patologické jevy, volný časKlíčová slova (anglicky)
Pupil, younger school age, prevention, family, Social Pathological Phenomena, Leisure timeBakalářská práce je zaměřená na téma sociálně patologické jevy a volný čas. Vymezuje souvislost mezi vznikem společensky nežádoucích jevů a trávením volného času žáků prvního stupně základní školy. Práce popisuje volný čas, jeho význam a využití, prostředí působící na dítě a nejčastější sociálně patologické jevy v období mladšího a středního školního věku. Cílem bakalářské práce je zjistit, zda má vliv způsob trávení volného času na rizikové chování, které bylo zjišťováno dotazníkovým šetřením.
The bachelor thesis is focused on social pathological phenomena and the leisure time. It defines the context between the emergence of socially undesirable phenomena and the leisure time activities of pupils at the first stage of primary school. The first part describes leisure time, its importance and utilization, the environment affecting the child and the most common social pathological phenomena in the period of the younger and middle school age. The aim of the bachelor thesis is to find out whether the way of spending leisure time influences the emergence of the risky behaviour that was detected by the anonymous questionnaire survey.