Zobrazit minimální záznam

New media as an important part of marketing communication of electronic music events
Nová média jako důležitá součást marketingové komunikace eventů elektronické hudby
dc.contributor.advisorKlimeš, David
dc.creatorOravec, Jozef
dc.date.accessioned2018-10-16T09:51:44Z
dc.date.available2018-10-16T09:51:44Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/102683
dc.languageSlovenčinacs_CZ
dc.language.isosk_SK
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectNové médiacs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikáciacs_CZ
dc.subjectmarketing eventovcs_CZ
dc.subjectelektronická hudbacs_CZ
dc.subjectNew mediaen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectmarketing of eventsen_US
dc.subjectelectronic musicen_US
dc.titleNové média ako dóležitá súčasť marketingovej komunikácie eventov elektronickej hudbysk_SK
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-09-25
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId179477
dc.title.translatedNew media as an important part of marketing communication of electronic music eventsen_US
dc.title.translatedNová média jako důležitá součást marketingové komunikace eventů elektronické hudbycs_CZ
dc.contributor.refereeKoudelková, Petra
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeD


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV