Show simple item record

dc.contributor.authorKráčmarová, Drahoslava
dc.date.accessioned2018-09-10T13:06:19Z
dc.date.available2018-09-10T13:06:19Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn2336-6702
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/100824
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/
dc.sourceStudie z aplikované lingvistiky - Studies in Applied Linguistics, 2017, 8, 2, 79-86cs_CZ
dc.source.urihttps://studiezaplikovanelingvistiky.ff.cuni.cz
dc.titleKateřina Šormová: Jak čtou Romové: Kvantitativní výzkum úrovně čtenářské gramotnosti romských žáků. Praha: Univerzita Karlova, Filozofická fakulta.cs_CZ
dc.typeRecenzecs_CZ
dc.typeReviewen_US
uk.internal-typeuk_publication
dc.description.startPage79
dc.description.endPage86
dcterms.isPartOf.nameStudie z aplikované lingvistiky - Studies in Applied Linguisticscs_CZ
dcterms.isPartOf.journalYear2017
dcterms.isPartOf.journalVolume8
dcterms.isPartOf.journalIssue2


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/

© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV