Fenomén YouTuberů a jejich vliv na žáky 2. stupně
The phenomenonYouTubers and their influence for students at elementary school
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/100560Identifikátory
SIS: 189801
Kolekce
- Kvalifikační práce [23212]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Vincejová, Eva
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
21. 5. 2018
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
dospívání|identita|konflikt|role|rodina|virtuální realita|YouTuber|vliv|základní školaKlíčová slova (anglicky)
adolescence|identity|conflict|role|family|virtual reality|YouTuber|influence|elementary schoolTato bakalářská práce se zabývá problematikou absence vzoru v dospívání, kterou dává do kontextu soudobého fenoménu YouTuberů. Hledání vlastní identity je náročný proces a v dnešní době to jsou právě internetoví tvůrci, kteří jsou vzorem mladým lidem. Práce se zabývá riziky i přínosy tohoto fenoménu, měla by sloužit jako nápomoc rodičům a především učitelům, kteří by měli mít přehled o zájmech svých žáků. KLÍČOVÁ SLOVA dospívání, identita, konflikt, role, rodina, virtuální realita, YouTuber, vliv, základní škola
This bachelor thesis deals with the problem of idol absence in adolescence, which explains in the context of YouTuber's phenomenon. Searching for the identity is a tough process and the internet's creators are idols for young people in these days. Following bachelor thesis is about advantages and disadvantages of this phenomenon and it should be helpful for parents and especially for teachers, who should be interested in hobbies of their students. KEY WORDS adolescence, identity, conflict, role, family, virtual reality, YouTuber, influence, elementary school