Zobrazit minimální záznam

Educational program in botanical garden using QR codes
dc.contributor.advisorNovotný, Petr
dc.creatorMalúšová, Klára
dc.date.accessioned2019-02-19T12:51:55Z
dc.date.available2019-02-19T12:51:55Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/99069
dc.description.abstractTato bakalářská práce v teoretické části informuje o historii a současnosti Bečovské botanické zahrady. V krátkosti se zaměřuje na přírodovědné vzdělávání a možnosti zapojení exkurzí a edukativních programů do výuky a je zde zmínka o možnosti využití výchovně vzdělávacích aktivit, které jsou v zahradě poskytovány. Navazující podkapitoly se zabývají tvorbou těchto programů a pracovních listů. V páté kapitole se práce zabývá QR kódy. Popisuje jejich historii a možnosti uplatnění v needukativních oborech. Poté se dostává k samotnému uplatnění QR kódů ve vzdělávání a snaze individualizovat vzdělávací procesy. V rámci praktické části této práce vznikl výukový program pro žáky druhého stupně základní školy. Zmíněná věková kategorie do této chvíle nebyla ve výukových programech v zahradě pokryta. Navrhovaný program je založen na využívání QR kódů při poznávání Bečovské botanické zahrady, rozšiřování znalostí žáků a uplatňování získaných zkušeností v praxi. Dále by měl program prověřit základní znalosti žáků, ale také jejich schopnost pozorovat a pohybovat se dle mapy neznámým prostorem. Pro tento program byly vytvořeny pracovní listy, které jsou součástí příloh. Výukový program bude ověřen na jaře tohoto roku.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis covers the history as well as the current state of the Bečovská Botanical Garden. It concisely presents natural sciences and the possibility of incorporating field trips and educational programmes into elementary school education. The theoretical part also describes the educational activities offered by the Bečovská Botanical Garden. The following chapters cover the process of creating such educational activities as well as the activity sheets. In Chapter 5, QR codes are introduced, including their history and their use in non-education fields. Finally, QR codes in education are described in connection with the effort to individualize the education processes. The practical part of this thesis focusses on the education programme created by the author for the lower-secondary school pupils as the Botanical Garden does not offer a programme for this age group. The created programme is based on using QR codes when exploring the Bečovská Botanical Garden. It consolidates and expands the pupils' knowledge and puts the newly acquired skills into practice. The programme also requires demonstrating observation skills and the ability to use a map to navigate an unknown area. The activity sheets, which are part of the appendix, have been created to complement the programme. The education...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectbotanická zahradacs_CZ
dc.subjectexkurzecs_CZ
dc.subjectvýukový programcs_CZ
dc.subjectQR kódycs_CZ
dc.subjectpracovní listycs_CZ
dc.subjectBotanic gardenen_US
dc.subjectexcursionen_US
dc.subjecteducational programen_US
dc.subjectQR codesen_US
dc.subjectworksheeten_US
dc.titleVýukový program v botanické zahradě s využitím QR kódůcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-05-28
dc.description.departmentKatedra biologie a environmentálních studiícs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId197296
dc.title.translatedEducational program in botanical garden using QR codesen_US
dc.contributor.refereeSkýbová, Jana
dc.identifier.aleph002191526
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineBiology, Geology and Environmental Studies Oriented at Education - Chemistry Oriented at Educationen_US
thesis.degree.disciplineBiologie, geologie a environmentalistika se zaměřením na vzdělávání - Chemie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra biologie a environmentálních studiícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csBiologie, geologie a environmentalistika se zaměřením na vzdělávání - Chemie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enBiology, Geology and Environmental Studies Oriented at Education - Chemistry Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce v teoretické části informuje o historii a současnosti Bečovské botanické zahrady. V krátkosti se zaměřuje na přírodovědné vzdělávání a možnosti zapojení exkurzí a edukativních programů do výuky a je zde zmínka o možnosti využití výchovně vzdělávacích aktivit, které jsou v zahradě poskytovány. Navazující podkapitoly se zabývají tvorbou těchto programů a pracovních listů. V páté kapitole se práce zabývá QR kódy. Popisuje jejich historii a možnosti uplatnění v needukativních oborech. Poté se dostává k samotnému uplatnění QR kódů ve vzdělávání a snaze individualizovat vzdělávací procesy. V rámci praktické části této práce vznikl výukový program pro žáky druhého stupně základní školy. Zmíněná věková kategorie do této chvíle nebyla ve výukových programech v zahradě pokryta. Navrhovaný program je založen na využívání QR kódů při poznávání Bečovské botanické zahrady, rozšiřování znalostí žáků a uplatňování získaných zkušeností v praxi. Dále by měl program prověřit základní znalosti žáků, ale také jejich schopnost pozorovat a pohybovat se dle mapy neznámým prostorem. Pro tento program byly vytvořeny pracovní listy, které jsou součástí příloh. Výukový program bude ověřen na jaře tohoto roku.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis covers the history as well as the current state of the Bečovská Botanical Garden. It concisely presents natural sciences and the possibility of incorporating field trips and educational programmes into elementary school education. The theoretical part also describes the educational activities offered by the Bečovská Botanical Garden. The following chapters cover the process of creating such educational activities as well as the activity sheets. In Chapter 5, QR codes are introduced, including their history and their use in non-education fields. Finally, QR codes in education are described in connection with the effort to individualize the education processes. The practical part of this thesis focusses on the education programme created by the author for the lower-secondary school pupils as the Botanical Garden does not offer a programme for this age group. The created programme is based on using QR codes when exploring the Bečovská Botanical Garden. It consolidates and expands the pupils' knowledge and puts the newly acquired skills into practice. The programme also requires demonstrating observation skills and the ability to use a map to navigate an unknown area. The activity sheets, which are part of the appendix, have been created to complement the programme. The education...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra biologie a environmentálních studiícs_CZ
thesis.grade.code2
dc.identifier.lisID990021915260106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV