Show simple item record

Stomatology Practice Business Plan
dc.contributor.advisorŠevčíková, Jindra
dc.creatorKnišová, Michaela
dc.date.accessioned2018-10-23T10:48:28Z
dc.date.available2018-10-23T10:48:28Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/99052
dc.description.abstractIntroduction: The Bachelor's thesis' focuses on business planning and construction of a business plan that precedes business launch. A business plan denotes person's commerce, business goal and direction. It is important not only for the entrepreneur's insight into whether his plan is plausible and executable, but banks and potential investors, who provide financial resources for the plan's execution, demand a business plan as well. Objective: The goal of this thesis was to develop a business plan for a fictional stomatological practice that could serve as a template for incipient businessmen - doctors who want to establish their own stomatological practice. The very composition of the business plan was foregone by both internal and external background analyses of business that contained market survey by means of a questionnaire given to the citizens of the city Prague. Methodology: The practical part of my Bachelor's thesis emanates from the survey. The questionnaire, which contained 13 questions, was delivered to Prague's citizens via social media. The results I obtained from the questionnaire provided me with information about preferences of the respondents when choosing a dentist. This information was utilised in my marketing analysis. The second step of the practical part of this thesis...en_US
dc.description.abstractSouhrn Úvod: Bakalářská práce se zabývá podnikatelským plánováním a zhotovením business plánu, který předchází založení podniku. Business plán představuje podnikatelský záměr podnikatele o směřování jeho podniku. Je důležitý nejen pro samotného podnikatele, aby věděl, jestli je jeho zamýšlený záměr vhodný k realizaci, ale business plán také vyžadují banky či potenciální investoři, kteří poskytují finanční zdroje k realizaci plánu. Cíl: Cílem práce bylo vypracovat business plán fiktivní stomatologické praxe, který by mohl posloužit jako předloha pro začínající podnikatele - lékaře, kteří chtějí založit svou vlastní stomatologickou praxi. Samotnému sestavení business plánu předcházela analýza vnějšího a vnitřního prostředí podniku, která zahrnovala průzkum trhu prostřednictvím dotazníku určeného obyvatelům Prahy. Metodika: Praktická část mojí bakalářské práce vycházela z dotazníkového šetření. Dotazník, který obsahoval celkem 13 otázek, jsem rozeslala prostřednictvím sociálních sítí mezi obyvatele Prahy. Výsledky dotazníku mi poskytly informace o preferencích obyvatel Prahy při výběru zubního lékaře. Tyto informace jsem následně použila v rámci marketingové analýzy. Druhou částí práce bylo sestavení business plánu nové stomatologické praxe, a to včetně plánu finančního, který měl za úkol prokázat...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, 3. lékařská fakultacs_CZ
dc.titleBusiness plán stomatologické praxecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-06-12
dc.description.departmentStomatologická klinikacs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Stomatologyen_US
dc.description.facultyThird Faculty of Medicineen_US
dc.description.faculty3. lékařská fakultacs_CZ
dc.identifier.repId197951
dc.title.translatedStomatology Practice Business Planen_US
dc.contributor.refereeKřížová, Petra
dc.identifier.aleph002191509
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineDental hygienisten_US
thesis.degree.disciplineDentální hygienistkacs_CZ
thesis.degree.programSpecializace ve zdravotnictvícs_CZ
thesis.degree.programSpecializations in Health Serviceen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-cs3. lékařská fakulta::Stomatologická klinikacs_CZ
uk.taxonomy.organization-enThird Faculty of Medicine::Department of Stomatologyen_US
uk.faculty-name.cs3. lékařská fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enThird Faculty of Medicineen_US
uk.faculty-abbr.cs3.LFcs_CZ
uk.degree-discipline.csDentální hygienistkacs_CZ
uk.degree-discipline.enDental hygienisten_US
uk.degree-program.csSpecializace ve zdravotnictvícs_CZ
uk.degree-program.enSpecializations in Health Serviceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csSouhrn Úvod: Bakalářská práce se zabývá podnikatelským plánováním a zhotovením business plánu, který předchází založení podniku. Business plán představuje podnikatelský záměr podnikatele o směřování jeho podniku. Je důležitý nejen pro samotného podnikatele, aby věděl, jestli je jeho zamýšlený záměr vhodný k realizaci, ale business plán také vyžadují banky či potenciální investoři, kteří poskytují finanční zdroje k realizaci plánu. Cíl: Cílem práce bylo vypracovat business plán fiktivní stomatologické praxe, který by mohl posloužit jako předloha pro začínající podnikatele - lékaře, kteří chtějí založit svou vlastní stomatologickou praxi. Samotnému sestavení business plánu předcházela analýza vnějšího a vnitřního prostředí podniku, která zahrnovala průzkum trhu prostřednictvím dotazníku určeného obyvatelům Prahy. Metodika: Praktická část mojí bakalářské práce vycházela z dotazníkového šetření. Dotazník, který obsahoval celkem 13 otázek, jsem rozeslala prostřednictvím sociálních sítí mezi obyvatele Prahy. Výsledky dotazníku mi poskytly informace o preferencích obyvatel Prahy při výběru zubního lékaře. Tyto informace jsem následně použila v rámci marketingové analýzy. Druhou částí práce bylo sestavení business plánu nové stomatologické praxe, a to včetně plánu finančního, který měl za úkol prokázat...cs_CZ
uk.abstract.enIntroduction: The Bachelor's thesis' focuses on business planning and construction of a business plan that precedes business launch. A business plan denotes person's commerce, business goal and direction. It is important not only for the entrepreneur's insight into whether his plan is plausible and executable, but banks and potential investors, who provide financial resources for the plan's execution, demand a business plan as well. Objective: The goal of this thesis was to develop a business plan for a fictional stomatological practice that could serve as a template for incipient businessmen - doctors who want to establish their own stomatological practice. The very composition of the business plan was foregone by both internal and external background analyses of business that contained market survey by means of a questionnaire given to the citizens of the city Prague. Methodology: The practical part of my Bachelor's thesis emanates from the survey. The questionnaire, which contained 13 questions, was delivered to Prague's citizens via social media. The results I obtained from the questionnaire provided me with information about preferences of the respondents when choosing a dentist. This information was utilised in my marketing analysis. The second step of the practical part of this thesis...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, 3. lékařská fakulta, Stomatologická klinikacs_CZ
thesis.grade.code1
dc.identifier.lisID990021915090106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV