dc.contributor.advisor | Fulková, Marie | |
dc.creator | Smetanová, Barbora | |
dc.date.accessioned | 2019-02-19T09:57:57Z | |
dc.date.available | 2019-02-19T09:57:57Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/97720 | |
dc.description.abstract | Práce pojednává o tvorbě galerijně edukačního programu na základě spolupráce s umělci a kurátory. Text je rozdělen na dvě části. Část teoretického pozadí vymezuje diskurzivní pole umění, galerie a galerijní edukace. Ve výzkumné části za pomoci metod kvalitativního výzkumu navrhuji a ověřuji galerijně edukační program vytvořený na základě rozhovorů s umělci. KLÍČOVÁ SLOVA galerijní edukace, diskurs, vizuální kultura, umělecké dílo, současné umění | cs_CZ |
dc.description.abstract | The study deals with the creation of gallery educational programs based on cooperation with artists and curators. The text is divided into two parts. In the theoretical part we try to define theoretical discursive field of art, galleries and gallery education. In the practical part we design gallery educational programs in cooperation with the artists and verify them with the children's group. KEYWORDS gallery education, discourse, visual culture, art work, contemporary art | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Galerijní edukace | cs_CZ |
dc.subject | diskurs | cs_CZ |
dc.subject | vizuální kultura | cs_CZ |
dc.subject | umělecké dílo | cs_CZ |
dc.subject | současné umění | cs_CZ |
dc.subject | výtvarná výchova | cs_CZ |
dc.subject | reflexivní praxe | cs_CZ |
dc.subject | PAR | cs_CZ |
dc.subject | Gallery education | en_US |
dc.subject | discourse | en_US |
dc.subject | visual culture | en_US |
dc.subject | art work | en_US |
dc.subject | contemporary art | en_US |
dc.subject | art education | en_US |
dc.subject | reflective practice | en_US |
dc.subject | PAR | en_US |
dc.title | S dětmi do galerie. Procesy tvorby edukačního programu v nezávislé galerii současného umění | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2018 | |
dcterms.dateAccepted | 2018-05-21 | |
dc.description.department | Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 173377 | |
dc.title.translated | Working with children in a gallery: Developing an educative program for an independent gallery space of contemporary art | en_US |
dc.contributor.referee | Kitzbergerová, Leonora | |
dc.identifier.aleph | 002187118 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Práce pojednává o tvorbě galerijně edukačního programu na základě spolupráce s umělci a kurátory. Text je rozdělen na dvě části. Část teoretického pozadí vymezuje diskurzivní pole umění, galerie a galerijní edukace. Ve výzkumné části za pomoci metod kvalitativního výzkumu navrhuji a ověřuji galerijně edukační program vytvořený na základě rozhovorů s umělci. KLÍČOVÁ SLOVA galerijní edukace, diskurs, vizuální kultura, umělecké dílo, současné umění | cs_CZ |
uk.abstract.en | The study deals with the creation of gallery educational programs based on cooperation with artists and curators. The text is divided into two parts. In the theoretical part we try to define theoretical discursive field of art, galleries and gallery education. In the practical part we design gallery educational programs in cooperation with the artists and verify them with the children's group. KEYWORDS gallery education, discourse, visual culture, art work, contemporary art | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
thesis.grade.code | 1 | |
dc.identifier.lisID | 990021871180106986 | |