Marketingový a finanční plán bowlingového centra RADAVA SC
Marketing Plan of RADAVA SC Bowling Centre
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/967Identifikátory
SIS: 51571
Kolekce
- Kvalifikační práce [8840]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Malecha, Petr
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
30. 4. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Shrnutí: Cílem práce Je vytvoření marketingového plánu bowlingového centra RADAVA SC v Praze. Práce je rozdělena na tři základní části. V teoretické části jsou popsány metody, způsoby a teoretická východiska, které jsem při tvorbě marketingového plánu použil nebo z nichž jsem čerpal. Analytická část je zaměřena na jednotlivé analýzy, které byly prakticky využity. Obsahem syntetické části diplomové práce je návrh marketingového plánu bowlingového centra RADAVA SC Shrnutí v anglickém jazyce: The aim of the study is creation of Marketing Pian of RADAVA SC bowling centre in Prague. The study is divided into three parts. Theories and ways which I used in the process of creation of marketing pian are described in the theoretical part. The analytical part is focused on specific analyses which were utilized practically. The concept of marketing pian of RADAVA SC bowling centre is content ofthe syntetical part ofthe study. Klíčová slova: Bowling, RADAVA SC, marketingové strategie, marketingový plán - 5 -