Efektivita komunikační kampaně PumaONE tour
Efficienty of communication campaign by PumaONE tour
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/96362Identifikátory
SIS: 189431
Katalog UK: 990021851140106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [9395]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Štědroň, Bohumír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
7. 5. 2018
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
marketingová komunikace, komunikační kampaň, efektivita, kvalitativní výzkum, PumaKlíčová slova (anglicky)
marketing communication, communication campaign, effecienty, qualitative research, PumaNázev: Efektivita komunikační kampaně PumaOne tour Cíle: Cílem mé bakalářské práce je navrhnout doporučení pro rozvoj komunikační kampaně PumaFuture tour pro rok 2018, a to prostřednictvím vyhodnocení efektivity komunikační kampaně PumaOne tour 2017. PumaFuture tour je navazující akcí na PumaOne tour 2017. Metody: V bakalářské práci byly použity speciální metody kvalitativního výzkumu. Analýza kampaně byla vypracována metodou případové studie, zúč astně ného pozorování a metodou analýzy dokumentů . Sbě r dat probíhal pomocí polo-strukturovaného rozhovoru s pracovnicí marketingového oddě lení společ nosti Puma Č R. Výsledky: V závě ru bakalářské práce bylo provedeno hodnocení komunikač ní kampaně , vyhodnocení její výsledné efektivity a zároveň byly vytvořeny návrhy na její zlepšení. Zmiň ovanými návrhy byla především změna rozložení nákladů pro firmu Puma a obchodního partnera, která umožní investovat více finančních prostředků do hodnotnějších cen, atraktivnějších aktivit a mediálních nosičů. Klíčová slova: marketingová komunikace, komunikační kampaň, efektivita, kvalitativní výzkum, Puma
Title: Effecienty of communication campaign by PumaOne tour Objectives: The object of my bachelor thesis is to suggest recommendation for development of PumaFuture tour 2018 communication campaign, that will be evalueted by effeciency of communication campaign for PumaOne tour 2017. Methods: Multiple methods of qualitative analysis were used in the research section of the thesis. The communication campaign was analyzed using a case study, direct observation, and document analysis. The data collection process was facilitated by a mid-structured interview with an employee of the marketing department of Puma Czech Republic. Results: The object of my bachelor thesis is to suggest recommendation for development of PumaFuture tour 2018 communication campaign, that will be evalueted by effeciency of communication campaign for PumaOne tour 2017. Key words: marketing communication, communication campaign, effecienty, qualitative research, Puma
