Zobrazit minimální záznam

School Board and its participation in School Management
dc.contributor.advisorTrojan, Václav
dc.creatorKubíček, David
dc.date.accessioned2019-02-19T12:43:42Z
dc.date.available2019-02-19T12:43:42Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/94994
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou zřizování školských rad na základních školách. Respondenty empirického výzkumu byli zástupci zřizovatelů úplných základních škol v Královéhradeckém kraji a předsedové jejich školských rad. Výsledky šetření mohou být využity zejména k hledání možností spolupráce mezi ředitelem školy a školskou radou tak, aby její činnost napomohla k celkovému rozvoji výchovně vzdělávacího procesu v dané škole. Jako podklad k zamyšlení může sloužit všem zúčastněným stranám, tj. vedení školy, pedagogickým pracovníkům, zřizovateli a v neposlední řadě i rodičům. Cílem práce je zjistit, které zákonem dané kompetence školských rad považují zřizovatelé za nejvíce důležité a přínosné při správě a řízení svých škol. Dílčí cíl si klade za úkol ověřit, zda je pohled zřizovatelů shodný s pohledy předsedů školských rad. KLÍČOVÁ SLOVA školská rada, pracovní výkon, školský zákon, kompetence, Česká školní inspekcecs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the issue of setting up school councils in elementary schools. Respondents of the empirical research were founders' deputies of complete primary schools in Hradec Kralove Region and chairpeople of their school council.In particular, the results of the survey can be used to find possibilities for cooperation between the principal and the school council, so that its activities can help to the overall development of the educational process in the given school. As a basis for reflection, it can serve all stakeholders, i.e. school management, pedagogical staff, founders, and last but not least parents. The aim of this thesis is to find out which with the law given competencies of school councils the founders concider to be the most important and the most useful during keeping and managing their schools. The partial aim wants to verify if the founders' opinion is the same with chairpeople's opinion in the school council. KEYWORDS School board, work performance, headmaster, school law, competence, Czech school inspectionen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectŠkolská radacs_CZ
dc.subjectpracovní výkoncs_CZ
dc.subjectškolský zákoncs_CZ
dc.subjectkompetencecs_CZ
dc.subjectČeská školní inspekcecs_CZ
dc.subjectSchool boarden_US
dc.subjectwork performanceen_US
dc.subjectheadmasteren_US
dc.subjectschool lawen_US
dc.subjectcompetenceen_US
dc.subjectCzech school inspectionen_US
dc.titleŠkolská rada a její podíl na řízení školycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-01-23
dc.description.departmentKatedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId193455
dc.title.translatedSchool Board and its participation in School Managementen_US
dc.contributor.refereeKitzberger, Jindřich
dc.identifier.aleph002174209
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce se zabývá problematikou zřizování školských rad na základních školách. Respondenty empirického výzkumu byli zástupci zřizovatelů úplných základních škol v Královéhradeckém kraji a předsedové jejich školských rad. Výsledky šetření mohou být využity zejména k hledání možností spolupráce mezi ředitelem školy a školskou radou tak, aby její činnost napomohla k celkovému rozvoji výchovně vzdělávacího procesu v dané škole. Jako podklad k zamyšlení může sloužit všem zúčastněným stranám, tj. vedení školy, pedagogickým pracovníkům, zřizovateli a v neposlední řadě i rodičům. Cílem práce je zjistit, které zákonem dané kompetence školských rad považují zřizovatelé za nejvíce důležité a přínosné při správě a řízení svých škol. Dílčí cíl si klade za úkol ověřit, zda je pohled zřizovatelů shodný s pohledy předsedů školských rad. KLÍČOVÁ SLOVA školská rada, pracovní výkon, školský zákon, kompetence, Česká školní inspekcecs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis deals with the issue of setting up school councils in elementary schools. Respondents of the empirical research were founders' deputies of complete primary schools in Hradec Kralove Region and chairpeople of their school council.In particular, the results of the survey can be used to find possibilities for cooperation between the principal and the school council, so that its activities can help to the overall development of the educational process in the given school. As a basis for reflection, it can serve all stakeholders, i.e. school management, pedagogical staff, founders, and last but not least parents. The aim of this thesis is to find out which with the law given competencies of school councils the founders concider to be the most important and the most useful during keeping and managing their schools. The partial aim wants to verify if the founders' opinion is the same with chairpeople's opinion in the school council. KEYWORDS School board, work performance, headmaster, school law, competence, Czech school inspectionen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
thesis.grade.code3
dc.identifier.lisID990021742090106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV