Marketingová komunikace fitness centra Nolimits
Marketing Comunication of the Nolimits Fitness Center
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/94574Identifikátory
SIS: 193613
Kolekce
- Kvalifikační práce [8840]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Štědroň, Bohumír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
15. 1. 2018
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Fitness, sport, propagace, milon circle, osobní prodejKlíčová slova (anglicky)
Fitness, Sports, Promotion, Milon Circle, Personal Salev českém jazyce: Název: Marketingová komunikace fitness centra Nolimits Cíle: Cílem práce je analýza a zhodnocení současné marketingové komunikace fitness centra Nolimits a vytvořit návrh na její zlepšení. Metody: V práci jsem použila kvalitativní výzkum ve formě polo-strukturovaného rozhovoru, strukturovaného rozhovoru s dotazníkovým archem, monitoringu sociálních sítí a analýzy interních dokumentů Výsledky: Závěrem této práce je, že marketingová komunikace fitness centra Nolimits naplňuje svůj účel, ale je zde prostor pro její zefektivnění. Výstupem je zlepšení stávajících a návrh nových komunikačních nástrojů. Zejména se jedná o lepší využití sociálních sítí a internetových stránek. Dále návrh obsahuje zlepšení ve školení zaměstnanců a s ním související osobní prodej, návrh nové brožury, přepracování videoklipu a využití guerilla marketingu a event. marketigu. Klíčová slova: Fitness, sport, propagace, milon circle, osobní prodej
in English: Title: Marketing communication of the Nolimits fitness center Goals: The aim of this work is to analyze and evaluate the current marketing communications of the Nolimits fitness center and to develop a proposal for its improvement. Methods: I used high quality research in the form of a semi-structured interview, structured interview questionnaire arch, social network monitoring and internal document analysis. Results: In conclusion for this work, the marketing communication methods of the Nolimits fitness center fulfills its main purpose, although there is a potential scope for making it more effective. The output is to enhance existing and design new communication tools to fulfil the development. In addition, another factor for improvement would to focus on using social networks and websites more efficiently. The proposal also includes advacements in employee training and related personal sales, design of a new booklet, video clip reworking and the use of the guerilla marketing event. Key Words: Fitness, Sport, Promotion, Milon circle, Personal sale