Kooperativní učení v primární škole
Cooperative Accounting in a Primary School
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/93129Identifikátory
SIS: 21757
Kolekce
- Kvalifikační práce [18094]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kargerová, Jana
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
15. 1. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Diplomová práce se zabývá oblastí spolupráce v souvislosti s probíhající transformací současné školy. Popisuje vztahy, které ovlivňují klima třídy, hlavně vztah učitele a žáků, může mít podstatný vliv na působení dítěte ve škole. Přibližuje kooperaci a kooperativní vyučování, možnosti a úskalí zavádění kooperace do vyučování. Aby spolupráce byla efektivní a byla přínosem pro žáky i učitele, musí pro ni učitel vytvořit vhodné podmínky. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The theses is focused on cooperative education in connection with the current transformation process of the Czech educational system. I describe the relations which influence the atmosphere of the classroom. 1 also concentrate on the main features of cooperative education, possibilities and pitfalls of introducing cooperation in to the educational process. Practical part is created by active research which describes and analyses steps and subjects of introducing cooperative education in art, musical and physical training lessons at the primary school. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)