Zobrazit minimální záznam

Prague Rallysprint's marketing communication
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorŠenkýřová, Michaela
dc.date.accessioned2017-10-03T14:33:20Z
dc.date.available2017-10-03T14:33:20Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/90994
dc.description.abstractNázev: Marketingová komunikace Pražského Rallysprintu Cíle: Hlavním cílem práce je popsat a zjistit současný stav marketingové komunikace a na základě získaných dat zhodnotit stávající marketingovou komunikaci, případně navrhnout její zlepšení. Metody: V práci jsou použity kvalitativní metody v podobě strukturovaného rozhovoru, deskriptivní případové studie, analýzy dokumentů a monitoringu. Rozhovor umožňuje seznámit se s dosavadní marketingovou komunikací a použitými komunikačními nástroji. Pro získání více informací o marketingové komunikaci byla využita deskriptivní případová studie. Analýza dokumentů napomohla k rozboru interních dokumentů, zejména reportů, marketingových průvodců a propagačních materiálů. Na základě monitoringu došlo k vizuálnímu prozkoumání komunikačních materiálů k případnému vylepšení. Pozornost této metody byla zaměřena i na sponzory a jejich umístění. Mezi kvantitativní metody této práce lze zařadit dotazník, jehož cílovou skupinou jsou fanoušci motoristického sportu. Výsledky: Výsledkem této práce je zhodnocení původní marketingové komunikace a tvorba návrhu na její zlepšení. V novém návrhu došlo k rozšíření tištěné reklamy, internetové komunikace prostřednictvím přímého přenosu, do PR aktivit se zpět zavedly tiskové konference a u sponzoringu proběhly kroky k zvýšení...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Prague Rallysprint's marketing communication Objectives: The main goal of this thesis is description and survey of the recent marketing communication of the Prague Rallysprint, and evaluation present marketing communication on the basis of finding data; alternatively create some suggestions for its improvement. Methods: In this thesis, following qualitative methods are used: structured interview, descriptive case study, analysis of documents and monitoring. Interviews show the original promotional strategy and promotional instruments. Descriptive case study was used to gain more information about promotional strategy. Document analysis helped to study internal documents like reports, marketing guides and promotional materials. Monitoring was used to visual exploration of promotional materials, so that they can be improved. This method was also focused on sponsors and their position. In this thesis is used questionnaire as quantitative method. The goal group are fans from motor sports. Results: The results of this thesis are the evaluation of original marketing communication and creation of suggestion for its improvement. In a new project come to expand of printed advert, internet communication via live stream, PR activities work back with press conferences and at sponsoring go steps for...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectPromotionen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectPRen_US
dc.subjectmarketing new trenden_US
dc.subjectinterviewen_US
dc.subjectquestionnaireen_US
dc.subjectrallyen_US
dc.subjectPropagacecs_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.subjectPRcs_CZ
dc.subjectnové trendy v marketingucs_CZ
dc.subjectrozhovorcs_CZ
dc.subjectdotazníkcs_CZ
dc.subjectrallyecs_CZ
dc.titleMarketingová komunikace Pražského rally sprintucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-09-12
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId162962
dc.title.translatedPrague Rallysprint's marketing communicationen_US
dc.contributor.refereePecinová, Markéta
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Marketingová komunikace Pražského Rallysprintu Cíle: Hlavním cílem práce je popsat a zjistit současný stav marketingové komunikace a na základě získaných dat zhodnotit stávající marketingovou komunikaci, případně navrhnout její zlepšení. Metody: V práci jsou použity kvalitativní metody v podobě strukturovaného rozhovoru, deskriptivní případové studie, analýzy dokumentů a monitoringu. Rozhovor umožňuje seznámit se s dosavadní marketingovou komunikací a použitými komunikačními nástroji. Pro získání více informací o marketingové komunikaci byla využita deskriptivní případová studie. Analýza dokumentů napomohla k rozboru interních dokumentů, zejména reportů, marketingových průvodců a propagačních materiálů. Na základě monitoringu došlo k vizuálnímu prozkoumání komunikačních materiálů k případnému vylepšení. Pozornost této metody byla zaměřena i na sponzory a jejich umístění. Mezi kvantitativní metody této práce lze zařadit dotazník, jehož cílovou skupinou jsou fanoušci motoristického sportu. Výsledky: Výsledkem této práce je zhodnocení původní marketingové komunikace a tvorba návrhu na její zlepšení. V novém návrhu došlo k rozšíření tištěné reklamy, internetové komunikace prostřednictvím přímého přenosu, do PR aktivit se zpět zavedly tiskové konference a u sponzoringu proběhly kroky k zvýšení...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Prague Rallysprint's marketing communication Objectives: The main goal of this thesis is description and survey of the recent marketing communication of the Prague Rallysprint, and evaluation present marketing communication on the basis of finding data; alternatively create some suggestions for its improvement. Methods: In this thesis, following qualitative methods are used: structured interview, descriptive case study, analysis of documents and monitoring. Interviews show the original promotional strategy and promotional instruments. Descriptive case study was used to gain more information about promotional strategy. Document analysis helped to study internal documents like reports, marketing guides and promotional materials. Monitoring was used to visual exploration of promotional materials, so that they can be improved. This method was also focused on sponsors and their position. In this thesis is used questionnaire as quantitative method. The goal group are fans from motor sports. Results: The results of this thesis are the evaluation of original marketing communication and creation of suggestion for its improvement. In a new project come to expand of printed advert, internet communication via live stream, PR activities work back with press conferences and at sponsoring go steps for...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV