Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportcentra TJ Lokomotiva Beroun
Marketing Research of Customer satisfaction in Sportcentrum TJ Lokomotiva Beroun
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/90961Identifikátory
SIS: 164127
Kolekce
- Kvalifikační práce [9395]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Holánek, Michal
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
12. 9. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
sportovní marketing, sportovní služby, marketingový mix služeb, spokojenost zákazníka, marketingový výzkumKlíčová slova (anglicky)
Sports marketing, sports services, marketing mix of services, customer satisfaction, marketing researchNázev: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportcentra TJ Lokomotiva Beroun Cíle: Bakalářská práce "Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportcentra TJ Lokomotiva Beroun" je v konečné podobě důležitým zdrojem informací pro sportcentrum TJ Lokomotiva Beroun. Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků se službami a produkty v závislosti na jejich očekávání. Získané názory, připomínky a návrhy respondentů na poskytované služby, byly použity ke zhodnocení stavu sportovní organizace. Na základě zhodnocení stavu byl předložen návrh na možné zlepšení. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků na dané téma. Pro zjištění spokojenosti zákazníků byl použit marketingový výzkum založená na metodě dotazníkového šetření. Výsledky otázek z dotazníku jsou zachyceny v grafech. Na základě jejich interpretace byl vyhodnocen stav a provoz organizace Při získání informací o provozu sportcentra TJ Lokomotiva Beroun byl proveden polostrukturovaný dotazník se zaměstnancem sportcentra. Výsledky: Marketingový výzkum je zdrojem informací, který ve sportcentru doposud nebyl, a proto vedení sportcentra nemělo přehled o skutečných požadavcích a přáních svých zákazníků Klíčová slova: sportovní marketing, sportovní služby, marketingový mix služeb, spokojenost zákazníka, marketingový výzkum
Title: Marketing Research of Customer satisfaction in Sportcentrum TJ Lokomotiva Beroun Objectives: Thesis "Marketing Research of Customer satisfaction in Sportcentrum TJ Lokomotiva Beroun" is in its final form a very important source of information for Sportcentrum TJ Lokomotiva Beroun The aim of the work was to find customer satisfaction with services and products according to their expectations. The opinions, comments and suggestions made by respondents on the services provided were used to assess the state of the sporting organization. On the basis of the status evaluation, a proposal for a possible improvement was presented. Methods: The thesis is based on the theoretical knowledge on the subject. To determine customer satisfaction, marketing research based on the questionnaire survey method was used. The results of the questionnaire are captured in the charts. Based on their interpretation, the status and operation of the organization were assessed. When obtaining information about the operation of the TJ Lokomotiva Beroun sports center, a semi-structured questionnaire was carried out with an employee of the sports center. Results: Marketing research is the source of information that has not yet been at the sports center and therefore the management of the sports center has no knowledge of...
